Kako automatizirati i upravljati novčanim tokom u malom preduzeću
Digitalno doba sa sobom donosi mnoga rješenja koja nam trebaju olakšati svakodnevni život, funkcioniranje i posao. Novčane tokove većina poduzetnika uglavnom prati putem izvještaja i izvoda iz banaka, o stanju na računima, plaćanjima i prilivima. Međutim, je li to dovoljno, pravovremeno, i dovoljno dobro kako biste obavljali svoj posao kvalitetno?
Kada je gužva, s jedne strane mušterije i klijenti, a s druge strane dobavljači, poslovni partneri, knjigovodstvo i banka, onda je sasvim jasno da može doći do haosa zbog kretanja velikog broja informacija iz više izvora. Kako biste sve odradili kako treba, potrebno je ili jako dobro pamćenje i koncentracija ili dosta registratora koje ćete morati često listati. Je li to sve potrebno ili postoji rješenje koje automatizira pristup podacima, pitanje je koje muči mnoge kompanije i pojedince koji žele svoje poslovanje digitalizirati u vrijeme kada softveri preuzimaju dobar dio administrativnog posla.
Stabilno finansijsko stanje je cilj kojem se uvijek teži u poslovnom svijetu. Kako bi sve došlo do željenog stanja, potrebno je imati konstantan monitoring nad tokovima novca, potraživanjem, trenutnim akvizicijama itd. Nije baš praktično svaki put hvatati se za registratore, ručno bilježiti i računati razlike, račune itd. Iako je zanimljivo i kreativno pisati po papiru, voditi bilješke, zaista nije praktično, a predstavlja i veliko trošenje vremena, najvažnijeg resursa koji posjedujemo. Zbog toga je neophodno uvesti softversko praćenje novčanih tokova i transakcija, kako biste u svakom trenutku bili upoznati sa stanjem finansija svoje kompanije.
Kako poduzetnici prate novčane tokove?
Dosadašnja praksa među većinom poduzetnika pokazuje da oni uglavnom prate novčane tokove putem izvoda iz banaka i iz računovodstvenih programa koje koriste njihove računovođe. Ta dva načina jesu dobra i nude kvalitetne informacije u smislu realnog finansijskog stanja, prometa dobara, dugovanja, ali se postavlja pitanje je li to pravovremeno dobivanje informacija, kao i je li dovoljno optimiziran proces u smislu potrošnje vremena na različite analize. Nećete valjda svaki put kada vam nešto treba zvati računovođu kako bi vam dao potrebne informacije, sigurno postoji lakši način od toga. Za obje strane, naravno.
Nekada nije dovoljno voditi evidenciju o novcu pomoću papira, pamteći ili bilježenjem u mobilni telefon. Nekada je potrebno u trenutku dobiti podatke kako biste donijeli pravu poslovnu odluku. Posljednjih par godina donose sa sobom brzu tranziciju iz tradicionalnog u digitalno poslovanje. To se već ogleda u praksi, jer mnoge kompanije počinju slati eRačune, dok su neke od najvećih kompanija na našem tržištu već imaju svoje kataloge samo u e-obliku, pa je i sistem naručivanja robe digitaliziran. Potrebno je prilagoditi se modernim tekovinama poslovanja, jer samo na taj način opstaje vaše poslovanje, prilagođavajući se okruženju.
Postoji li mogućnost da se finansije vode preciznije i efikasnije?
Sasvim sigurno postoji bolji način za upravljanje finansijama u okviru poslovanja kompanije. Bez obzira na to je li u pitanju kompanija ili poduzetnik, moguće je pomoću upotrebe različitih servisa i softverskih rješenja poboljšati praćenje finansija i optimizirati vrijeme kada se informacije dobivaju – gotovo trenutno, jer servisi mogu analizirati sve podatke i informacije koje imaju u svojoj bazi, kako bi vam bili na dohvat ruke u svega par klikova.
Pantheon Web Light je online program kojem se pristupa putem web-a, s bilo kog uređaja, u bilo koje vrijeme. Jednostavan je za korištenje, intuitivan, a za vas će raditi mnogo administrativnih stvari koje su do sada oduzimale previše vremena. U svakom trenutku možete znati vaše finansijsko stanje, zalihe, popis klijenata, dugovanja, potraživanja, i ne morate brinuti o sigurnosti svih tih podataka. Podaci se pohranjuju sigurno na decentralizovanom serveru, o kojem ne morate brinuti, a pristup svojem poslovanju imate s bilo koje lokacije i u bilo koje vrijeme.
Ako ste jedni od onih koji vole imati sve dokumentirano na papiru, ovaj program vam nudi mogućnost optičkog čitanja dokumenata pomoću usluge eKnjiženje. Svega par sekundi je potrebno softveru da obradi dokument i predstavi vam ga u elektroničkom obliku.
Bolje upravljanje finansijama = bolji rast preduzeća
Ako ste se našli u situaciji koja od vas iziskuje više sati pretrage za određenim poslovnim podacima kako biste ih poslali partnerima ili poreznoj upravi, onda znate koliko se pristup dokumentaciji može olakšati i pomoći vam da u svakom trenutku imate pristup svemu, za svega par klikova. PANTHEON Web Light nije tu samo kako bi vam skratio proces pretrage, već kako bi vam omogućio jasan pregled finansija i tokova novca, dugovanja, prometa, izdanih računa i stanja zaliha. I sve to može biti automatizirano.
Ako na stanju imate 1,000 jedinica nekog proizvoda, i prodate klijentu 50, kroz PANTHEON Web Light će se stanje zaliha automatski smanjiti za 50 jedinica tog proizvoda. Nema potrebe da neko od vaših kolega ili vi unosite to ručno u sistem. Stanje zaliha vodit će se automatski, jer ovaj sistem posjeduje pametno prepoznavanje računa i njegovih stavki, i u skladu s tim može voditi precizno stanje proizvoda na zalihama. Samim time što je proces u najvećoj mjeri automatiziran, nema brige da će doći do neželjenih grešaka prilikom unosa informacija. Time što u svakom trenutku imate uvid u zalihe robe, znat ćete kome i koliko čega možete prodati, bez greške u procjenama. Sasvim sigurno, uštedit ćete vrijeme, a u očima klijenata bit ćete ozbiljniji i poslovniji, jer im pružate kvalitetne informacije i brze usluge, štedeći i njima i vama vrijeme.
Automatizirana saradnja poduzetnika i računovodstvenog servisa
Nerijetko i računovođama i poduzetnicima može biti teško doći do potrebnih informacija i dokumenata. PANTHEON Web Light je program koji je kreiran upravo kako bi riješili ovaj problem, i to na najjednostavniji mogući način – dvosmjernim pristupom centraliziranoj bazi podataka, kojoj pristup imaju i poduzetnik i računovođa.
Sve što je potrebno, je da s jedne strane poduzetnik unese dokumentaciju, račune i drugu papirologiju u program, a s druge strane računovođa u par klikova sve proknjiži. I to je jednostavno to. Bez komplikacija, dolazaka kod računovođe, nošenja papira, duplog unosa informacija u softver i slično. Sve se radi elektronički, bez bilo kakve potrebe za tradicionalnim metodama koje su do sada postojale.
PANTHEON Web Light je kreiran prema stvarnim potrebama malih preduzeća i poduzetnika. Samo onim potrebama koje nastaju u realnim poslovnim okolnostima, svakog radnog dana. Zbog toga je ovaj program efikasan, jer nudi odgovore i rješenja na svakodnevne probleme i nedoumice koje imate u vezi vašeg poslovanja. Gotovo trenutno će vam dati odgovore u vezi finansija i protoka novca, i pomoći vam da bolje planirate svoje aktivnosti i odredite poslovne ciljeve.