Digitalizacija, Poslovna rješenja, Poduzetništvo
Preuzmite poslovanje svog salona u svoje ruke
Svaki vlasnik salona ljepote se susreće sa mnogim izazovima koji dolaze uz njegovo poslovanje. Pored toga, tržište se mijenja nevjerovatnom brzinom i zahtijeva sve više predznanja iz različitih oblasti, kao što su:
- prijem i odabir zaposlenih, uvođenje u rad i usaglašavanje sa kadrovskom evidencijom
- finansijsko poslovanje: izdavanje faktura za usluge, priprema i izrada cjenovnika
- odabir i naručivanje proizvoda od dobavljača
- izbor računovođe i drugih poslovnih partnera za saradnju
- marketinške aktivnosti
- uređenje prostora
- organizacija rada u salonu i zakazivanje termina – kako bi se rad odvijao sa što manje potrošene energije i manje pauza između termina uz veću efikasnost
- komunikacija sa kupcima i sakupljanje i obrada informacija
Svi ovi izazovi koji okružuju jedno uslužno preduzeće mogu se lako prevazići uz korištenje poslovnog programa koji je u potpunosti prilagođen uslužnom poslovanju.
Sa online poslovnim programom PANTHEON Web Light, mogu se jednostavno izdavati i primati fakture, upravljati zalihama, izdavati putni nalozi, pregledati poslovanje, pratiti evidencija radnog vremena i upravljati naručivanjem i pregledom termina u kalendaru.
Izdavanje računa u frizerskom/kozmetičkom salonu
Kao i u drugim oblastima, i u uslužnim djelatnostima je sve zahtjevnije finansijsko poslovanje. Zakonske promjene u svim oblastima su sve češće, tako da je potrebno kontinirano praćenje i usaglašavanje. Sve je to mnogo jednostavnije ako koristite softver koji nije samo alat za izdavanje računa, već vodi računa o cjelokupnom poslovanju, prati sve zakonske izmjene i lako se povezuje sa knjigovođom. Međutim, postavlja se dosta pitanja pri izboru softvera. Kako među poplavom provajdera razlikovati koji je najbolji za vašu kompaniju? Da li ćete kupiti ili iznajmiti poslovni softver? Koje funkcionalnosti poslovnog programa su vam potrebne? Šta je sa hardverom?
Kako poslovni program rješava finansije u vašem salonu?
Softver vam pomaže da upravljate svojim salonom automatizacijom dnevnih zadataka i poboljšanjem korisničkog iskustva. Zamislite poslovni program kao svog asistenta. Sve potrebne informacije imate odmah pri ruci, a za primanje i izdavanje računa, kao i pregled troškova i prihoda, takođe je potrebno samo nekoliko klikova. Jednostavan korisnički interfejs olakšava rad svim korisnicima, sveobuhvatan uvid u stanje poslovanja impresionira menadžere, a kvalitetan poslovni program doprinosi i zadovoljstvu kupaca. S poslovnim programom možete brzo i lako izdavati fature i obračunati porez. Prilikom izdavanja računa, istovremeno se smanjuju i vrijednost i količina zaliha. Program online poslovanja omogućava i prikaz liste izdatih računa, zatvaranje kase, unos kupaca i potvrđivanje faktura, kao i upravljanje terminima i kalendarima narudžbi. Osim toga, sveobuhvatan uvid u poslovanje i podaci prikupljeni na jednom mjestu omogućavaju vam da u pravom trenutku reagujete na promjene i, na primjer, preciznije odredite cijene svojih usluga.
Upravljanje zalihama
Na troškove u salonu snažno utiču zalihe ili inventar. Praćenje dnevnog korištenja zaliha može brzo da postane naporno ako ručno pregledate izvještaje i stalno proveravate zalihe, posebno ako osim što nudite usluge prodajete i različite proizvode. Pomoću softvera možete lako upravljati svojim zalihama i pratiti prodaju proizvoda. Prilikom izdavanja računa količine se automatski mijenjaju i omogućavaju stalno praćenje količine zaliha odnosno onoga što možda nedostaje.
Upravljanje terminima kupaca i zakazivanjima
Osnova uslužne djelatnosti je zakazivanje kupaca i vođenje termina, što takođe može biti mukotrpan zadatak. Korištenjem softvera, koji uključuje i kalendar za zakazivanje, ovo je izuzetno lako. Kalendar za unos termina je transparentan i jednostavan za korištenje: u njemu možete efikasno planirati, premiještati, otkazivati i upravljati terminima i imati potpuni pregled popunjenosti zaposlenih i prostorija ili pribora (npr. stolica za pedikir ili sto za masažu). Sa softverom za online poslovanje, uvijek imate kalendar u džepu, čak i kada niste u salonu. Bez obzira da li odgovarate na zahtjeve za termine na društvenim mrežama, sastajete se sa klijentima na ulici ili se nalazite na kauču kod kuće, možete lako da dodate novi sastanak bilo kada, bilo gdje, direktno sa svog pametnog telefona.
Sa poslovnim programom PANTHEON možete lako upravljati poslovanjem salona na jednom mjestu. Poslovni program je vaš digitalni asistent koji brine o kas i računima, terminima i kupcima. Pored toga, nudi i upravljanje zalihama (proizvodi za prodaju i potrošni materijal za salon), naručivanje i kupovinu od dobavljača, vođenje rasporeda i radnog vremena zaposlenih i, naravno, sve potrebno računovodstvo (trgovačka knjiga, zaključak blagajne, itd.).
Više informacija o PANTHEON Web Light softveru pogledajte OVDJE.