Novosti, Digitalizacija, Poslovna rješenja, Opšte teme
Efikasno planiranje unutar preduzeća
Efikasno planiranje je još jedan od uvjeta koje preduzeće mora ispuniti kako bi uspješno poslovalo. U nastavku, u intervjuu s Bojanom Popovićem, PANTHEON konsultantom iz kompanije Datalab SR d.o.o., predstavljamo metode za efikasno planiranje unutar preduzeća.
Planiranje je vrlo važno za uspješno poslovanje. Ovdje mislimo na organizirani kalendar preduzeća i odgovarajuće planirano radno vrijeme zaposlenika. Što efikasno planiranje znači u praksi?
Osnova za kvalitetno planiranje rada zaposlenika, upravljanje radnim procesima i resursima je omogućavanje korisniku korištenja dinamičkog hijerarhijskog planiranja, brz pregled i lako prilagođavanje radnog vremena.
Dakle, potrebno je u kratkom roku pronaći odgovarajuću zamjenu za zaposlenika zbog bolovanja ili preurediti cijeli tim koji radi u određenoj smjeni kako bi se osigurala kvaliteta obavljenog posla u određenom procesu. Dakle, rješenje ovog problema je sljedeća funkcionalnost.
Planiranje radnog vremena zaposlenika
U videu niže predstavljamo gore spomenutu funkcionalnost*.
Je li potrebno rasporediti radno vrijeme za svakog zaposlenika? Spomenuli ste hijerarhijsko planiranje ili planiranje. Što to znači u praksi?
Razine između kalendara su obično hijerarhijski raspoređene s odnosima i razinama koje se primjenjuju u preduzeću; preduzeće – odjel – zaposlenici. U PANTHEON-u lako upravljamo funkcionalnošću uz Hijerarhije kalendara u PANTHEON-u.
Nakon kreiranja glavnog kalendara preduzeća, određeni odjeli mogu preuzeti kalendar preduzeća.
Zaposlenici tada mogu preuzeti planirano radno vrijeme odjela ili preduzeća, ali se njihovo radno vrijeme može prilagoditi zahtjevima radnog mjesta.
Predstavljamo vam funkcionalnost u videu niže*.
*Napomena: Snimke su u originalnom obliku (na autorskom jeziku) kako su predstavljeni na događaju PANTHEON konferencija, Opatija 2022.