Digitalno računovodstvo uz PANTHEON: Fokusirani na klijenta, podržani cloud tehnologijom!
Prezentirat ćemo vam napredne PANTHEON funkcionalnosti za računovodstvene agencije, kao i online rješenje za efikasnu saradnju sa vašim klijentima.
Računovodstvena konzola je alat za rad sa više baza. Namijenjena je uglavnom računovodstvenim servisima, koji imaju više baza na svom severu. Korištenjem konzole možete dobiti različite korisničke podatke jednim korakom iz različitih baza podataka.
Dvije su ključne prednosti upotrebe računovodstvene konzole:
– operacije se mogu izvoditi na više baza istovremeno
– zadaci se mogu automatski izvoditi i izvan radnog vremena
Na webinaru ćemo vam pokazati rad računovodstvene konzole i to na primjerima:
- Obračuna i knjiženja amortizacije za više PANTHEON baza istovremeno.
- Automatskog knjiženje računa.
- Kontrolnih ispisa.
- Automatskog izvršenja zadataka izvan radnog vremena.
U drugom dijelu webinara ćemo vam predstaviti online poslovni program PANTHEON Web Light. PANTHEON Web Light ima veliku ulogu i primjenu u računovodstvenim agencijama kao korisnički interfejs za pristup do podataka u bazi računovodstva. Na konkretnim primjerima ćemo vam predstaviti jednostavnost upotrebe i rada sa klijentima:
Prednosti za računovođe čiji klijenti koriste online poslovni program
- Računovođa i klijent pristupaju istoj bazi podataka bez sinhronizacije podataka. To u praksi znači da na postojećoj bazi podataka se aktivira PANTHEON Web Light.
- Klijent sam izdaje i unosi dokumente, a računovođa istovremeno kontroliše ispravnost i pravilnost unesenih podataka, npr. izdatih računa.
- Klijent zaprimljene račune može priložiti u dokumentaciju u obliku slike ili u .pdf formatu. Zaprimljeni dokumenti su tako u PANTHEON-u uvijek sačuvani slikom stvarnog dokumenta.
- Zalihe se automatski vode. Računovođa ne mora ručno knjižiti razlike zaliha za pripremu bilansa.
- Online program računovođi i klijentu nudi digitalizaciju zaprimljene pošte i procesa likvidature što omogućava uspostavljanje optimiziranog plana plaćanja.
Prednosti online poslovnog programa za poduzetnike
- Poduzetnici račune i ostalu zaprimljenu dokumentaciju jednostavnim slikanjem sa mobilnog uređaja (mobitel, tablet) prilažu u dokumentaciju. Računovođa dokumentima lako i jednostavno može pristupiti te na jedan klik ih i proknjižiti.
- Poduzetnici sami unose ostale podatke o poslovanju i kreiraju potrebne dokumente kao što su: putni nalozi, evidencija radnog vremena – koja omogućava i prenos evidentiranog vremena direktno u obračun plate bez korištenja uvoza iz Excela.
- Direktan pristup izvještajima o stanju i strukturi duga te bilansi uspjeha na jedan klik bez potrebe za kontaktiranjem računovodstva.
- Poduzetnik može sam raditi evidenciju radnog vremena, sva prisustva, odusutnosti, dopuste, bolovanja i prekovremene sate. Time smanjuje obavezu računovodstvu.
- Moguće je uspostaviti likvidaciju primljenih računa i kreiranje platnih naloga kroz web interfejs.
- Mogućnost korištenja usluge eKnjiženja od strane računovodstva za račune skenirane od poduzetnika, čime brzo i bespapirno računovodstvo završava knjiženje dokumenata.
Često u preduzećima cijeli PANTHEON koriste samo neki od zaposlenih, dok su neki moduli, poput Evidencije radnog vremena, potrebni svim zaposlenim. Ukoliko je potrebno da zaposlenim dozvolite pristup samo određenim funkcionalnostima u PANTHEON Web Light-u kao što su: evidencija radnog vremena, kreiranje putnog naloga, pristup DMS-u i slično, moguće je aktivirati pojedinačne granule za zaposlenog. Granula je dodatna usluga za sve korisnike PANTHEON Web online rješenja. Vezana je za istoimenog korisnika i bazu, što znači da svaka granula mora biti povezana sa određenim zaposlenim u određenom preduzeću.
Webinar je namijenjen računovodstvenim agencijama i generalno računovođama zainteresovanim za digitalizaciju u računovodstvu, koji već koriste poslovni program PANTHEON ili razmišljaju o uvođenju savremenog poslovnog programa, kao i malim poduzetnicima.