PANTHEON funkcionalnosti – Elektronsko i online poslovanje
PANTHEON korisnici koriste sve prednosti koje omogućava elektronsko poslovanje – dostupni su svi oblici poslovanja sa računovodstvenim servisima, drugim poslovnim subjektima (preduzećima), bankama i državom. Takvo je poslovanje brzo i učinkovito, a prije svega predstavlja manji trošak za korisnika.
Elektronsko poslovanje je integrisano u poslovno-informacioni sistem i dostupno je jednim klikom. Na primjer, korisnik napravi predračun, odabere ga i klikne na izvoz u PDF, a zatim ga šalje direktno svojem kupcu/klijentu. Slično tako je jednostavno i elektronsko podnošenje obrazaca državi (PDV, itd.)
Elektronsko poslovanje uključuje:
- automatski izvoz predračuna, ponuda i računa u PDF i slanje e-poštom,
- skeniranje računa i slanje računovođi,
- elektronsko arhiviranje dokumenata,
- mogućnost izvoza podataka u MS Word, MS Excel i PDF,
- elektronsko predavanje nekih obrazaca
- razmjena podataka putem VOD standarda s drugim ERP sistemima.
Detaljnije o ePoslovanju