Novosti, Digitalizacija, Poslovna rješenja, Opšte teme
Digitalizacija prodaje u PANTHEON-u
Danas kompanije u dobroj mjeri prodaju svoje proizvode online, posluju sa svojim kupcima i dobavljačima elektronskim putem i žele da komuniciraju sa njima brzo i efikasno. U nastavku, u intervjuu sa Žigom Ravšeljem, konsultantom i piscem uputstava za PANTHEON iz kompanije Datalab Tehnologije d.d., predstavljamo metode i mogućnosti u PANTHEON-u, kao odgovor na željeni poslovni model preduzeća.
COVID je izazvao mnogo promjena. Kompanije prodaju svoje proizvode na online u dobroj mjeri. Žiga, da li bi nam pokazao kako da jednostavno povežemo PANTHEON bazu sa web shop-om?
Prošle godine smo integrisali PANTHEON sa online trgovinom i podržali Shopamine platformu. Ove godine smo napravili korak naprijed u razvoju i napravili opšti API koji omogućava povezivanje PANTHEON-a sa drugim web shop-ovim, kao što su Magento2, Shopify, Woocommerce.
Uz pomoć ovog šifranta uspjeli smo da na jednom mjestu definišemo strukture podataka za sve navedene web shop-ove. U videu ispod predstavljamo vezu između PANTHEON-a i web shop-ova.
Pokazali ste nam kako lako povezati PANTHEON bazu podataka sa web shop-om. Gdje su dostupna online podešavanja i šta njima definišemo?
Osnovna podešavanja veze su dostupna u Administratorskoj konzoli i identična su za sve vrste web shop-ova. Ovdje treba da definišete korisničko ime i lozinku za povezivanje sa web shop-om.
Kod web shop-ova je važan i takozvani SKU kod. Možete li nam reći nešto više o tome?
Web shop-ovi su zasnovani na SKU kodu, koji je obavezan jedinstveni kod proizvoda. Korisnici mogu sami da definišu SKU kod.
To rade u PANTHEON-u, u Administratorskoj konzoli. U video uputstvu u prilogu ispod, pokazujemo vam kako.
Uspješno smo sve postavili. Ali kako da provjerimo uspješnost sinhronizacije između PANTHEON-a i web shop-a?
I ovdje je razvojni tim napravio korak naprijed. Do sada je korisniku prikazan samo prozor za potvrdu da je preuzimanje završeno.
Dobijanje informacija o uspješnosti sinhronizacije bilo je malo teže.
U tu svrhu smo dodali novi obrazac koji prikazuje analitiku ili informacije o uspešnoj sinhronizaciji. Takođe pruža informacije o mogućim greškama.
U videu ispod vam na primjeru predstavljamo formu za prikaz analitike i informacije o uspješnosti sinhronizacije.
Demonstrirani primjer u videu se odnosi samo na tip web shop-a Business to Customer (B2C).
U slučaju tipa B2B web shop-a u kojem se koriste ugovorni cjenovnici, ugovorne cijene se ne prenose sa PANTHEON-a na web shop, već ih sam web shop a čita sa PANTHEON-a u trenutku same narudžbe, pošto cijena može zavisiti od količine, sati, pakovanja…
U slučaju uspješne sinhronizacije, podaci se stoga lijepo ispravljaju. Šta ako sinhronizacija nije uspješna? Kako da popravimo greške u ovom slučaju?
Ako sinhronizacija nije uspjela, informacije se bilježe na kartici Greške, gdje možemo da ih riješimo i preduzmemo odgovarajuće mjere.
U videu u prilogu ispod pokazujemo kako da otkrijete greške u sinhronizaciji između PANTHEON-a i web shop-a i kako da ih ispravite.
PANTHEON poslovni proces (Workflow) vodi računa o sinhronizaciji između PANTHEON-a i web shop-a. Sinhronizuje sve potrebne podatke iz PANTHEON-a sa web shop-om i obrnuto – obično jednom dnevno.
Šta ako želimo da odmah sinhronizujemo promjenu za samo jedan artikal na primjer?
Pojedinačni podaci se takođe mogu sinhronizovati “per partes”, što znači da se podaci mijenjaju u PANTHEON-u i automatski prenose u web shop.
Ako promijenimo cijenu pojedinačnog ID-a, promjena se automatski ažurira i u web shop-u.
U videu ispod, predstavljamo vam “per partes” sinhronizaciju.
Koliko nas košta veza s web shop-om?
Za konekciju nam je potreban API, koji korisnik dobija već za 30€ mjesečno. Pokriva strukturu razmjene podataka kao što su identi, subjekti, zalihe, cijene, ugovoreni cjenovnici. Takođe pokriva narudžbe i kreiranje faktura.
Uslov za korišctenje veze je licenca konektora. Da biste naručili API, kontaktirajte Datalab prodaju na prodaja@datalab.ba ili pozovite 033 652 101.
Šta dalje?
U budućnosti je pred nama prilično izazovan zadatak, inače ćemo se fokusirati na povezivanje sa Amazonom i eBay-om.
Amazon je prilično specifičan kada je uu pitanju povezivanje, i shodno tome pred nama je zanimljiv posao.
Pređimo sada na temu uspješne komunikacije iz PANTHEON-a. Kako biste pozvali kupce sa potvrđenim važećim ponudama da kupuju po postojećim cijenama?
Jednostavno. U PANTHEON-u nudimo jednostavno rješenje za SMS obavještenja i e-mail obavještenja. Sa ovim ćete moći efikasno i brzo da komunicirate sa svojim klijentima direktno iz PANTHEON-a.
U videu ispod pogledajte primjer SMS i e-mail obavještenja iz PANTHEON-a.
Mnoge organizacije se i dalje oslanjaju na ručno potpisivanje dokumenata, ali trend je definitivno – elektronski potpis. Da li je elektronsko potpisivanje dostupno u PANTHEON-u?
U PANTHEON-u možemo da dodamo elektronski potpis na svaki primjerak dokumenta. Time se izbjegava dvostruki rad i dugotrajan proces štampanja izabranog dokumenta, ručnog potpisivanja, skeniranja i arhiviranja.
Za potpisivanje je dovoljna jedna kvačica na šifrantu obrazaca za štampanje. U videu u prilogu ispod pokazujemo koliko je jednostavno.
Konačno, zaustavljamo se na eRačunima. Slanje i prijem eRačuna je ustaljena praksa već dugi niz godina. Ali ovo poslednje je takođe imalo jedan nedostatak. Bilo je teško saznati koji su naši partneri uključeni u sistem eNalozi
U tu svrhu smo nadogradili funkcionalnost slanja i primanja eRačuna nadgradili preko bizBox-ovog eImenik-a (dostupno samo u Sloveniji).
To omogućava pregled informacija o prijemu eRačuna preduzeća koja su uključena u Biz Boxovu mrežu.
U videu ispod vam predstavljamo rad funkcionalnosti.
Takođe smo izvršili grupnu provjeru podataka postavljanjem parametra u administratorskoj konzoli na koliko dana treba da počne sinhronizacija.
Proces šalje poreske brojeve subjekata koji nisu označeni da posluju elektronskim putem iz šifrarnika u bizBox i u skladu sa tim ih mijenja.
Trenutno, bizBox još uvijek ne podržava eImenik fizičkih primalaca eRačuna, ali možemo – za sada samo u Sloveniji – da im izdajemo eRačune. Putem bizBox-a, eRačun se šalje eBank fizičkog lica, jer je bizBox takođe dio BANKART sistema za eRačune.