PANTHEON funkcionalnosti – Obračun plata
Obračun plata u poslovno-informacionom sistemu PANTHEON odlikuje izuzetna prilagodljivost, što omogućava obračun za različite vrste preduzeća, radnih odnosa, osnovnih i dodatnih isplata te davanja za njih.
Također je moguće jednostavno obračunavanje plata i jednokratan unos podataka, nakon pripreme postavki za prvi obračun. Osnova za obračun plate su personalne mape zaposlenika i šifranti radnih mjesta te drugi odgovarajući šifranti. Poslovni program PANTHEON automatski prenosi podatke o odsustvu sa posla i prisutnosti na poslu, plaćanju prijevoza, kreditima, plaćanju članarina sindikatima, putnim nalozima i drugih sa odgovarajućim vrstama naknada. Kada su svi podaci na jednom mjestu, obračun plate se odvija brže i lakše.
Pojednostavljen rad sa zakonskim obrascima i ispisima
U sklopu obračuna plata, na raspolaganju imamo sve zakonski propisane obrasce te veliki broj drugih ispisa, koji nam pomažu prikazati rekapitulacije doprinosa, zarada, obračuna, kredita, šifri naloga za plaćanje, godišnji karton zaposlenog, karton radnika sa razdobljem osiguranja sa povećanjem itd.
Program nam omogućava kreiranje naloga za plaćanja neposredno iz obrasca koji smo pripremili i obračunali platu. Isto je i sa knjiženjima, jer nam plate automatski knjiži u glavnu knjigu.
Poslovni program PANTHEON je usklađen sa GDPR – om
Osobni podaci su osigurani u skladu sa GDPR – om. Pristup povjerljivim podacima onemogućava se autorizacijskim mehanizmom.
Obračun plate uključuje:
- fleksibilno definiranje postavki obračuna – vrsti zarade, vrste dokumenata, doprinosa i poreza
- mogućnost unosa, popravljanja i brisanja većem broju radnika odjednom
- mogućnost stornog obračuna pojedinog djelatnika ili za sve djelatnike
- historijski podaci parametara omogućavaju ponovno obračunavanje (pojedinac/svi)
- prijenos standardnih vrsta zarada među obračunima
- vođenje kratkoročnih i dugoročnih kredita i drugih obustava
- uvoz šifranata sa WEB portala (vrsta dokumenata, vrsta zarade, vrsta rada, doprinosa, poreza na dohodak, olakšice…)
- uvoz šifranta prosječnih plata sa mogućnošću postavljanja automatskog pokretanja zadataka
- alat za preračun iz neta u bruto, te iz bruta u neto
- mogućnost ispisa platnih lista na bilo kojem jeziku
- različite vrste obračuna ovisno o tipu ustanove
- plate za invalidska preduzeća, trgovačka društva i javne ustanove (platna lista, ISPAP)
- Različiti tipovi obračuna:
- redovna plata (kolektivni/individualni ugovor, upućeni radnik),
- autorski honorar (novinar, umjetnik…),
- ugovor o radu
- naknadu za sudjelovanje i najamninu,
- Različite vrste obračuna osnove plata:
- polazna tačka u bruto mjesečnoj plati,
- početna tačka obračuna u bilo kojoj valuti,
- početnu tačku izračuna na temelju broja zaposlenih,
- polazna tačka na temelju ocjene,
- početna tačka izračuna na temelju tarifnog/platnog razreda,
- početnu tačku izračuna na temelju parametara na radnom mjestu,
- početnu tačku izračuna na temelju parametara u osobnoj mapi,
- početnu tačku izračuna na temelju parametara nositelja troškova
- Različite vrste obračuna dodatnih isplata:
- više radnih mjesta u isto vrijeme,
- članarina sindikata u bruto iznosu,
- boniteti,
- regres za godišnji odmor,
- invalidnine,
- jubilarne nagrade,
- otpremnine,
- dobrovoljno dopunsko osiguranje,
- obvezno dopunsko zdravstveno osiguranje,
- neplaćeno odsustvo,
- minuli rad,
- benificirani radni staž,
- razlika do min. plate (obračunate i isplaćene),
- obračun prehrane i prijevoza (također ovisno o relaciji),
- poticanje zaposlenika,
- bolovanje na trošak poslodavca,
- Ispise plata:
- različite platne liste sa mogućnošću ispisa na stranom jeziku,
- različite rekapitulacije,
- SP (Obračun doprinosa, Obračun članarine, platne liste zaposlenika u SP-u),
- povrati sredstava za ZPIZ, registar osoba sa invaliditetom itd.
- mogućnost kreiranja raznih obrazaca,
- mogućnost izvoza ispisa u MS Excel, Word, PDF…
- slanje platnih lista,
- automatska priprema platnih naloga (pojedinačno),
- preuzimanje podataka iz drugih izvora:
- putnih naloga (neisplaćeni putni nalozi do i iznad Uredbe)
- osobne mape (podaci o zaposlenicima), proizvodnja (parametri iz proizvodnje),
- zadataka (informacije o prisutnosti na radnom mjestu),
- kalendara (podaci o odsutnosti sa radnog mjesta, praznicima).
- automatsko knjiženje u glavnu knjigu,
- provjeru i sprječavanje istodobne uporabe odnosno unosa/promjene podataka u osobnoj mapi u vrijeme obračuna plate,
- Različite kontrole i IRIS upozorenja.
Detaljne informacije o obračunu plata - Korisničke stranice
Uključeno u licence
Poslujte brže, fleksibilnije i lakše - poslujte elektronski. Digitalizirajte svoje poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.