AION – Vaš pametni pomoćnik za PANTHEON
Kada smo bili mali, gledali smo filmove i maštali o računarima s kojima bismo mogli razgovarati. Sanjali smo o neograničenom znanju koje bi nam bilo dostupno i koje bismo na zahtjev dobili od pametnih robota. Sve to se ostvarilo s dolaskom alata ChatGPT, umjetne inteligencije odnosno razgovornog robota koji može imitirati ljudsku interakciju, pomoći korisnicima da odgovore na pitanja, rješava probleme, predviđa budućnost i obavlja druge zadatke koji zahtijevaju obradu prirodnog jezika.
Također smo u PANTHEON-u dobili pametnog pomoćnika sa simpatičnim imenom AION. Njegova glavna svrha je da svim korisnicima PANTHEON-a što brže pomogne pronaći odgovor ili savjet koji im je potreban u vezi s korištenjem PANTHEON-a.
O AION-u smo razgovarali s Miodragom Ranisavljevićem, produktnim vođom za razvoj AION-a iz kompanije Datalab Tehnologije.
AION je vaš pametni pomoćnik u PANTHEON-u. Ovisno o pitanju koje postavite AION-u u PANTHEON-u ili na korisničkim stranicama, AION vam osim pomoći i opisa rješenja nudi i poveznicu do uputa gdje možete dodatno pročitati više o postupku.
Ako kroz razgovor s AION-om ne dođete do rješenja ili želite dodatno pojašnjenje, AION vam nudi mogućnost da umjesto vas na HelpDesku otvori zahtjev službi za podršku.
Miodrag Ranisavljević, Produktni vođa za razvoj AION-a, Datalab Tehnologije d.d.
Šta je AION?
AION je novi član porodice PANTHEON. Temelji na umjetnoj inteligenciji i velikom jezičkom modelu koji smo obučili za korištenje PANTHEON-a. Informacije dobija iz baze znanja, iz priručnika za PANTHEON, iz video uputstava, vijesti i drugih baza znanja. Sve te informacije AION povezuje i korisnicima nudi pomoć pri korištenju PANTHEON-a. Pomaže nam s najrelevantnijim odgovorima na postavljena pitanja, kao što je, na primjer, “Kako u PANTHEON-u prenijeti robu iz jednog skladišta u drugo?”.
Kako se odvija interakcija s AION-om?
Interakcija s AION-om odvija se na više načina. Možemo ga pozvati direktno iz PANTHEON-a, PANTHEON Web-a, iz PANTHEON Granula ili se obratiti za njegov savjet i pomoć na korisničkim stranicama.
U PANTHEON-u AION-ovu pomoć pozivamo tako da odaberemo meni ‘Pomoć’ i opciju AION. AION prepoznaje prijavljenog korisnika i jezik njegove lokalizacije te bira odgovarajući vodič u zavisnosti od toga gdje se korisnik nalazi.
Kada korisnik postavi željeno pitanje, AION mu, osim pomoći i opisa rješenja, nudi i poveznicu do uputstava gdje korisnik može dodatno pročitati više o postupku i njegovim mogućim specifičnostima.
Na isti način korisnici mogu pristupiti AION-u i u PANTHEON Web-u i u Granulama.
Šta ako korisnik nije zadovoljan odgovorom ili ne uspije riješiti problem na osnovu uputstava? Da li mora isto pitanje poslati podršci ili otvoriti prijavu na HelpDesku?
Nakon svakog odgovora, AION pita korisnika da li je zadovoljan odgovorom i da li mu je odgovor pomogao.
Ako korisnik ne dođe do rješenja kroz razgovor s AION-om ili želi dodatno pojašnjenje, AION mu nudi mogućnost da umjesto njega na HelpDesku otvori zahtjev (ticket) službi za podršku. Ako korisnik odabere tu opciju, generira se prijava u kojoj se prenose svi korisnički podaci, tako da ne mora ponovo unositi pitanja, a na svoj e-mail dobija potvrdu o otvaranju zahtjeva.
Napominjemo da su zahtjevi koje korisnici upute podršci preko AION-a obrađeni u skladu s općim uvjetima poslovanja.
Kako pristupamo AION-u preko korisničkih stranica?
Na korisničkim stranicama (UserSite) AION je dostupan u donjem desnom kutu.
Korisnik započinje razgovor s AION-om odabirom vodiča i proizvoda koji ga zanima. Jezik razgovora se automatski postavlja prema prijavnim podacima korisnika ili prema izabranom jeziku na korisničkim stranicama.
Kada korisnik postavi pitanje AION-u, on odgovara s poveznicom do odgovarajućih uputstava u skladu s odabranim vodičem i lokalizacijom.
Koji su planovi za budućnost? Kako ćete nastaviti poboljšavati korisničko iskustvo s AION-om?
U planu je neprekidno unapređivanje učenja AION-a kako bi s vremenom pružao još bolje i preciznije odgovore, brže. Trenutno je ažurirano više od 1200 čestih pitanja, a planiramo dodati najmanje 300 novih svakog mjeseca.
Dodavanjem čestih pitanja iz prakse u bazu znanja, kao i daljnjim razvojem sistema finog učenja, AION će pružati bolje odgovore na postavljena pitanja. Naravno, za zahtjevnija pitanja će i dalje biti na raspolaganju naš iskusni tim savjetnika.