PANTHEON Granule – moćan alat savremenog menadžera

28 nov 2024

Moderni menadžeri sve više se oslanjaju na digitalne alate kako bi unaprijedili efikasnost i transparentnost svog poslovanja. Bez obzira da li se radi o upravljanju kadrovima, putnim nalozima, skladištima ili servisom na terenu, PANTHEON Granule su moćan alat koji omogućava precizno praćenje i upravljanje svim aspektima poslovanja, smanjujući administrativne zadatke i pružajući menadžerima uvid u realnom vremenu za bolje donošenje odluka.

Kadrovi

Granula „Kadrovi“ omogućava sveobuhvatno vođenje kadrovske evidencije i administraciju zaposlenih, od samog prijema, preko praćenja učinka, do prekida radnog odnosa. Pored osnovnih funkcija kao što su upravljanje personalnim mapam, sistem pruža alate za obračun plata, vođenje evidencije o bolovanjima, odmorima i prekovremenom radu. Kroz Kadrove zaposleni mogu lako pregledati svoje platne liste u Dokumentaciji, sačuvati ih na svoj računar ili ih čak odštampati. Menadžeri imaju jasan uvid u strukturu kadrova, što omogućava brže donošenje strateških odluka o upravljanju ljudskim resursima.

Putni Nalozi

Granula „Putni nalozi“ pojednostavljuje sve aspekte upravljanja službenim putovanjima, uključujući izdavanje i odobravanje putnih naloga, obračun troškova i naknada, čak i preko pametnog telefona. Ovaj alat pojednostavljuje brze akcije poput dodavanja novog naloga i vozila, preračunavanje dnevnica, dodavanje troškova, praćenje puta direktno na karti i još mnogo toga. Izdvojili bismo jednostavan pregled i upravljanje nalozima koji su stalno dostupni zaposlenima, ali i unapređenu integraciju sa računovodstvenim sistemima koja omogućava trenutni prenos putnih naloga sa dokumentacijom u PANTHEON.

Putni nalozi takođe obuhvataju digitalizaciju prateće dokumentacije kao što su računi za gorivo, smještaj i druge troškove, što dodatno smanjuje administrativne zadatke i ubrzava proces povraćata sredstava.

Dokumentni sistem i zadaci

Dokumentni sistem digitalizuje i organizuje poslovnu dokumentaciju. Granula omogućava kreiranje, praćenje i arhiviranje svih poslovnih dokumenata, kao i delegiranje zadataka među zaposlenima.

Nadzorna ploča

Ova granula omogućava menadžerima da dobiju pregled ključnih pokazatelja performansi (KPI) u realnom vremenu na svim uređajima sa web browserom. Vizuelno predstavljeni podaci pomažu u donošenju informisanih odluka, olakšavajući planiranje i praćenje rezultata poslovanja.

B2B naručivanje

Granula donosi veću efikasnost i preglednost u proces naručivanja te omogućava bolju sljedljivost i upravljanje narudžbenim procesima u veleprodajnim preduzećima. Online naručivanje dobavljačima omogućava njihovi partneri sami kreiraju narudžbe u veleprodajnom procesu poslovanja. Omogućava kreiranje narudžbi na osnovu ugovornih odnosa, prikaz stanja zaliha, otvorenih stavki, rokova isporuke, rezervacija robe i slanje na više lokacija. Obavještavanje o statusima narudžbi odvija se kroz proizvoljno definiran poslovni proces. Granula nije vezana za zaposlenog unutar preduzeća, već za vanjskog partnera. Primjer upotrebe je za veleprodajnu prodaju kao i za direktne narudžbe svojih poslovnih partnera. Za svakog partnera možete kroz autorizacije postaviti njihove pristupe i preglede.

Servis na terenu

Granula »Servis na terenu« mijenja način na koji se bavimo servisnim nalozima, jer spaja funkcionalnosti servisnih naloga, upravljanja skladištem, izdavanja fiskalnih računa, putnih naloga i upravljanja dokumentima u jednostavan interfejs. Servisni nalozi su prikazani kronološki, s prikazom lokacija i rasporeda dodijeljenih radnika. Tehničari mogu efikasno odabrati naloge prema lokaciji i blizini, provjeriti dodijeljene alate i materijale te njihovu raspoloživost na skladištu. Na kraju svakog naloga tehničari mogu izvijestiti o napretku, utrošenim materijalima i jednostavno kreirati izvještaje i račune.

Inventar Skladišta i Popis osnovnih sredstava

Granula Inventar skladišta pruža pregled stanja skladišta u svakom trenutku, što omogućava efikasno praćenje zaliha, smanjenje gubitaka i optimizaciju nabavke. Sa druge strane Popis osnovnih sredstava je modul koji omogućava detaljno vođenje evidencije o osnovnim sredstvima preduzeća.

Uz PANTHEON Granule, savremeni menadžeri imaju sveobuhvatan alat za upravljanje ključnim segmentima poslovanja, sa posebnim naglaskom na efikasnost u vođenju kadrova i upravljanju putnim nalozima, čime se postižu značajne uštede u vremenu i resursima.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X