Sa računovođom u online vezi
Digitalizacija je riječ koju ovih dana čujemo svuda oko nas. Velika riječ, može uplašiti puno ljudi. Ali ona ne znači ništa više od toga da se neke stvari koje su nam nekada oduzimale mnogo vremena, novca i ručnog rada mogu pojednostaviti uz pomoć tehnoloških rješenja.
Računovodstvene agencije mogu optimizirati rad i komunikaciju sa klijentima tako što će i računovođa i klijent raditi u istoj bazi podataka. Knjiženje je brže jer vam tehnologija optičkog prepoznavanja znakova pomaže da izbjegnete prekucavanje.
Zvuči dobro zar ne, ali kako to funkcioniše u praksi?
Koliko jednostavna može biti razmjena dokumenata i koliko jednostavna može biti saradnja između računovođe i poduzetnika ukoliko obje strane koriste PANTHEON pokazaćemo na webinaru u konkretnom primjeru: brža, sigurnija i lakša razmjena dokumenata između računovodstvene agencije koja koristi PANTHEON i klijenta koji koristi PANTHEON Web Light.
U drugom dijelu webinara ćemo Vam prezentirati “Partnerski program BH Telecoma – strateški odgovor na izazove digitalizacije”.
Sveopća digitalizacija se poput nezaustavljivog vala širi iz sektora u sektor i kroz vrijednosne lance te postavlja potpuno nova pravila poslovanja i nepovratno mijenja industrijske sektore. Velike promjene već vidimo u svim sferama života. Modernizacija i digitalna transformacija je definisana kao jedan od strateških ciljeva BH Telecoma. BH Telecom kroz digitalnu transformaciju mijenja, restrukturira, investira i razvija svoje poslovanje ulaskom u nove poslovne niše, kreiranjem novih poslovnih modela i širenjem portfolija svojih usluga kroz vlastite ili partnerske projekte, a sve u cilju zadovoljenja potreba korisnika i istovremeno povećanja njihovog zadovoljstva.
Kroz partnerski program omogućeno je da se između BH Telecoma i kompanije partnera razviju i implementiraju nova tehnološka i/ili poslovna rješenja i krajnjim korisnicima plasiraju nove usluge, zasnovane na tim rješenjima.
Na prezentaciji će biti predstavljena nova usluga BH Telecoma Cloud Call Centar kojom je dodatno proširena ponuda usluga u „oblaku“ za poslovne korisnike. Radi se o usluzi na tržištu koja omogućava korisnicima da bez inicijalnih troškova, u kratkom vremenu uspostave visokokvalitetan pozivni centar. Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije i uređaja, a veličina pozivnog centra može se jednostavno prilagoditi stvarnim potrebama korisnika. Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, e-maila, i chata.
Webinar realizujemo u saradnji sa partnerom BH Telecom d.d.