Računovodstvo u oblaku – siguran izbor računovodstvenih stručnjaka
Većina računovodstvenih stručnjaka, barem oni koji su u kontaktu s tehnologijom, vjeruju da je oblak budućnost industrije. Tradicionalnim računovodstvenim praksama nije lako postati moderna kompanija koja uživa blagodati oblaka za povećanje produktivnosti. Ali čak i računovodstveni servisi ne mogu samo uputiti klijente na upotrebu programa u oblaku, već moraju promijeniti način rada i saradnje s klijentima.
Praksa pokazuje…
Najbolji način za učenje bilo koje nove tehnologije je praktično iskustvo, a računovodstvo u oblaku nije izuzetak. Kompanija može testirati softver za računovodstvo u oblaku s kopijom internih računa kompanije. I računovodstveno osoblje ili direktor već znaju što mogu očekivati od podataka i brzo će vidjeti da li se brojevi podudaraju. Korištenje novog softvera ne može se naučiti preko noći, ali uvođenje efikasnijih i produktivnijih procesa velika je pobjeda za posao, a u finansijskom odjelu bit će manje otpora za nova rješenja ako zaposlenici shvate da im omogućavaju brže obavljanje zadataka i / ili sa manje napora.
Računovodstvo u oblaku za poduzetnike
Najlakši način da se odluče za računovodstvo u oblaku je za kompanije koje još nemaju vlastiti računovodstveni odjel. Male kompanije i samostalni poduzetnici među prvima su preselili svoje računovodstvo u oblak, jer im je proces migracije prilično lak. Mlade i tehnološki pametne kompanije koje koriste mobilnu tehnologiju također su idealni kandidati za računovodstvo u oblaku, jer najvjerojatnije već razumiju blagodati oblaka. Čak i specijalizirana, kreativna i internetska preduzeća često zadovoljavaju oba kriterija, što ih čini idealnim kupcima za njihov prvi prelazak u oblak.
Odaberite pravi čas
Preporučeni način za pojednostavljivanje migracije računovodstva u oblaku je odabir pravog vremena. Većina preduzeća i poduzetnika radije počinju da koriste novi računovodstveni sistem na početku proračunske godine. Međutim, istina je da bi pripreme za ovaj korak trebalo započeti ranije. Iako se mala preduzeća i njihovi računi i poslovni procesi mogu premjestiti za nekoliko sati, u slučaju većeg posla, postupak premještanja i pripreme trebao bi započeti mjesec ili dva ranije.
Cloud softver može pojednostaviti unos podataka integriranjem u automatizirane poslovne procese. Kako se bliži nova fiskalna godina, kompanija može nastaviti s unosom podataka u stari sistem dok se sistem u oblaku ažurira u pozadini. To štedi vrijeme kompanije i omogućava započinjanje prelaska na oblak bez udvostručavanja opterećenja zaposlenih.
Veća mobilnost i lakša saradnja
Računovodstvo u oblaku popularno je ne samo radi uštede vremena i novca već i zbog veće poslovne mobilnosti. Omogućava računovođi i klijentu da imaju gotovo stalni pristup podacima i dokumentima i svu informativnu podršku za rad na daljinu. Saradnja je stoga nesrazmjerno lakša, a oblak je prilika za računovođe da kontinuirano pružaju visokokvalitetne računovodstvene usluge klijentima.
Osnovne prednosti računovodstva u oblaku
Svi se podaci automatski prenose u softver iz različitih izvora, poput alata za prikupljanje podataka.
Poduzetnik / kompanija može pristupiti podacima putem bilo kojeg uređaja koji ima internetsku vezu.
Uvijek ažurni podaci i poslovne informacije, poput podataka o novčanom toku.
Ne postoji rizik od zastarjelog softvera, IT troškova ili prekida rada servera. O svemu se brine ponuđač usluge.
Poduzetnik / kompanija plaća samo mjesečni najam i koristi samo one usluge koje su mu zapravo potrebne.
Više informacija na: www.datalab.ba , 033 652 101 ili na godigital@datalab.ba