, ,

Zamjena fiskalnih sistema u FBiH. PANTHEON je spreman.

30 sep 2021

U “Službenim novinama Federacije Bosne i Hercegovine”, broj 74/21 od 17.09.2021. godine je objavljen Pravilnik o dinamici zamjene fiskalnih sistema u FBiH.

Obveznici zamjene fiskalnih sistema su svi obveznici fiskalizacije u skladu sa Zakonom o fiskalnim sistemima (“Službene novine Federacije BiH”, broj 81/09). Obaveznoj zamjeni fiskalnih sistema, u rokovima propisanim ovim pravilnikom, podliježu svi fiskalni sistemi inicijalno fiskalizirani u skladu Pravilnikom o vrstama fiskalnih uređaja, tehničkim i funkcionalnim karakteristikama dijelova fiskalnih sistema, vrstama servisiranja i resetiranja i oznakama dijelova fiskalnih sistema (“Službene novine Federacije BiH”, broj 11/10 i 59/12).

Od PANTHEON verzije 10.025.00 (dostupna korisnicima od 17.09.2021.) već su pripremljene izmjene u fiskalizaciji za Datecs X uređaje (FP700X, FP60X, DP25X), kako za veleprodaju, tako i za maloprodaju.

Osnovne promjene možete pogledati u dokumentu OVDJE. Dodatne informacije i načine podešavanja možete pronaći u detaljnim uputstvima na linkovima veleprodaja i maloprodaja dole.

U planu je priprema integracija i na modulu HERMES POS za patch 10.025.10. Preliminarni rok kada će poboljšanja biti dostupna korisnicima zakazan je za 1.10.2021.

 

Zakažite vaš termin nadogradnje PANTHEON-a

Da bi vam sve promjene odnosno funkcionalnosti bile dostupne, potrebna je nadogradnja na PANTHEON verziju 10.025.00. Svoj termin nadogradnje možete zakazati na pomoc@datalab.ba. Jedini uslov jeste da imate validan Ugovor o nadogradnji.

U PANTHEON-u vrlo jednostavno možete provjeriti da li ističe vaš Ugovor o nadogradnji: Pokrenite PANTHEON, kliknite: Pomoć | O PANTHEON-u | Važi do… Ako ste prema datumu provjerili da vaš Ugovor više ne važi, kontaktirajte nas, tu smo za vas.

Nemate nadogradnju? Razmislite o prelasku na PANTHEON Cloud kao ključnom koraku ka digitalnoj transformaciji

Zanimaju vas pogodnosti korištenja PANTHEON Cloud? Rado ćemo vam obrazložiti sve prednosti i jednostavni postupak prenosa vaših licenci u oblak. Korisnici, koji PANTHEON koriste u oblaku odnosno PANTHEON Cloud, za nadogradnju programa ne brinu, obzirom da je ista predviđena mjesečnom pretplatom.

PANTHEON Cloud omogućava savremen način pristupa podacima i pohranjivanja istih. Rješenja u oblaku omogućavaju svim zaposlenim pristup u bilo koje vrijeme i sa bilo kojeg uređaja koji ima internet konekciju. To korisniku omogućava mobilnost i mogućnost rada sa bilo kojeg mjesta, uključujući i od kuće i na daljinu. Cloud rješenje omogućava pristup trenutnim podacima i analizama, što zauzvrat ima pozitivan uticaj na donošenje odluka i doprinosi većoj transparentnosti poslovanja.

Kompanija nema troškove održavanja serverske infrastrukture i ne brine o nadogradnjama programa, jer su nadogradnje automatske i uključene u mjesečnu pretplatu. Povezivanjem preko interneta povezujete se na svoju bazu podataka, za rad vam je potreban samo PANTHEON te dovoljno brza internet veza (minimum 10/5 mbps).

Sigurnost tj. backup podataka je još jedna prednost. Svi podaci se sigurno čuvaju na Telekomovim serverima, a sigurnosne kopije se takođe automatski kreiraju. Server u data centru je uvijek aktivan, tako da su podaci uvijek dostupni, pored toga su na serveru odgovarajući sigurnosni uslovi koji sprečavaju gubitak podataka, prije svega izrada sigurnosnih kopija te fizička i programska zaštita. Ne postoji strah da će podaci biti izgubljeni ili uništeni.

Mjesečni najam uključuje:

  • Korištenje odgovarajućih PANTHEON licenci.
  • Arhiviranje i zaštita podataka.
  • Nadogradnja programa sa zakonskim izmjenama i novim funkcionalnostima.
  • Najam i održavanje servera.

Znamo da je pouzdana tehnologija presudna za poslovni uspjeh. Ako niste sigurni šta vam treba, obratite se jednom od naših stručnjaka za savjet. Rado ćemo vam pomoći da pronađete pravo rješenje za vaše poslovanje. Pozovite 033 652 101 ili pišite na godigital@datalab.ba

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X