Digitalizacija, Poslovna rješenja
Online poslovanje uz PANTHEON Granule
U razgovoru s Dejanom Kontićem, vođom PANTHEON prodaje iz Datalab SR d.o.o., predstavljamo online poslovanje uz PANTHEON Web Light i Granule.
Dejane, često u preduzećima PANTHEON koriste samo pojedini zaposlenici, dok su neki moduli, kao što je Evidencija radnog vremena, potrebni svima. Zato smo za njih pripremili poseban način licenciranja – tzv. Granule. Možete li nam objasniti što su granule?
Bez obzira na to bavite li se uslužnom djelatnošću, ugostiteljstvom, stručnim uslugama, prodajom ili drugim djelatnostima, Granule omogućuju da rješenje prilagodite svojim potrebama.
Granula je dodatna usluga za sve PANTHEON korisnike.
Povezana je sa imenovanim korisnikom i bazom podataka, što znači da svaka granula mora biti povezana sa određenim zaposlenikom u određenom preduzeću.
Općenito o PANTHEON granulama i primjere u praksi možete pogledati u webinaru.
Koliko koštaju granule i kako ih naši korisnici mogu naručiti?
Ovisno o funkcionalnosti dostupne su na sljedećim poveznicama:
Kadrovi– više
Putni nalozi – više
Dokumenti i zadaci – više
B2B naručivanje – više
Nadzorna ploča – više
Inventura skladišta – više
Inventura osnovnih sredstava – više
Servis na terenu – više
Granule možete aktivirati putem korisničkih stranica.
Prijavu na korisničke stranice možete izvršiti preko PANTHEON-a i opcije Pomoć.
Dodatne usluge mogu naručiti ovlašteni korisnici u preduzeću. Ukoliko imate bilo kakvih problema sa naručivanjem, obratite se našim prodajnim savjetnicima na 033 652 101 ili pišite na prodaja@datalab.ba.
Iskusite novu dimenziju bespapirnog poslovanja.
Vrlo pristupačno. Pogotovo ako uzmemo u obzir vrijeme koje će korisnici uštedjeti kada više neće morati prepisivati podatke. Mogu li Granule koristiti samo korisnici hostinga?
Aktivacija Granula najjednostavnija je za korisnike hostinga.
Trebaju se samo prijaviti na korisničke stranice Datalab-a, i kao što je opisano u prethodnom odlomku, aktivirati Granule.
Moguće je aktivirati jednu ili više granula odjednom, ali je uvijek moguće i naknadno ispraviti, povećati ili čak smanjiti ovaj broj.
Mjesečni trošak granula izračunat će se automatski.
Korisnici hostinga odmah će vidjeti sve svoje korisnike i izabrati kojem korisniku dodijeliti određenu Granulu.
Moguće je odrediti samo jedan zadatak ili nekoliko različitih Granula za pojedinog korisnika.
Kada su u pitanju korisnici PANTHEON-a koji imaju lokalnu bazu podataka, na istoj korisničkoj stranici (kao što je navedeno u prethodnom odlomku) prvo klikom na gumb Dodaj lokalnu WEB bazu podataka, baza podataka i njeni korisnici su dodani za izbor Granule . Sljedeći koraci dodjele broja i vrste granula su isti kao i za Hosting.
Na prvom mjestu ste spomenuli Granulu Kadrovi. Št0 nam ova Granula omogućuje?
Svaki zaposlenik ima pregled obavljenog rada, koji se kasnije uzima u obzir pri obračunu plaće, kao i izravan uvid u svoj prekovremeni ili manjak radnog vremena.
Zaposlenik vodi evidenciju o svojim odsutstvima i ima pregled dana godišnjeg odmora: onih koji su raspoređeni za ovu godinu, već iskorištenih i preostalih dana odmora.
Evidencija radnog vremena predstavljena je u videu:
Kako je s pregledom prisutnosti zaposlenih? Gdje i kako mogu provjeriti što članovi mog tima rade, na primjer?
Rad od kuće donio je nove izazove u praćenju radnog vremena. Zanima nas gdje je zaposleni, tko danas radi od kuće, tko je na službenom putu, pa čak i ko je koliko radio, na kojem projektu i slično.
Ono što ste pitali možete provjeriti u Pregledu prisutnosti. U tom dijelu voditelj tima može provjeriti status prisutnosti svog tima, za sve podređene zaposlenike, u stvarnom vremenu. Možete provjeriti koje radne obaveze trenutno imaju; jesu li na odmoru, rade od kuće ili na poslovnom putu, sa kojim klijentom su i koliko dugo.
U granuli Kadrovi korisnici mogu upravljati i pratiti SVE podatke o redovnom radu i drugim vrstama rada, koji su potrebni za naknadni obračun plaće u PANTHEON-u, bez uvoza tablica ili drugih zapisa. Svi ovi sati također se mogu uvesti u Excel ili ispisati ako je potrebno.
Kada se praznici bliže, očekuje se veći broj zahtjeva za odobrenje izostanaka. Koliko ih je lako obraditi?
Jednostavna obrada i odobravanje zahtjeva za izostanak je vrlo važna potreba onih koji vode tim. U posljednje vrijeme, odobrenja za odsutstvo prenose se s HR-a na voditelje timova.
U evidenciji radnog vremena imamo mogućnost lakog potvrđivanja raznih vrsta zahtjeva kroz poslovni proces koji je prilagođen potrebama korisnika. Na ovaj način možemo potvrditi:
1. odsutstva kao što su slobodni dani i praznici,
2. zahtjevi za prijevremeni odlazak sa posla ili službeno putovanje
3. zahtjevi za promjenu smjena, zahtjevi za razne sastanke…
Zaposlenik može lako poslati zahtjev za odobrenje odsutstva kroz poslovni proces. Voditelj će primiti zahtjev na svoju adresu e-pošte i može ga lako potvrditi ili odbiti koristeći svoj mobilni telefon.
Zaposlenik će moći provjeriti što se događa sa njegovim zahtjevom; da li je u postupku potvrđivanja, da li je odbijen i razlog odbijanja, ako ga je voditelj unio.
Kada izostanak ili zahtjev za izostanak potvrdi voditelj tima, to će se automatski evidentirati u kalendaru izostanaka, za kasniji i odgovarajući obračun plaće u klasičnom PANTHEON-u.
Ovo što ste rekli djeluje kao rješenje koje rezultira manjom potrošnjom papira i uštedom vremena za evidentiranje izostanaka?
Tako je. Uz to, moram spomenuti još jednu prednost. Prednost poslovnog procesa potvrđivanja zahtjeva je u tome što je prilagodljiv specifičnim potrebama kompanije. Na primjer, kada izostanak treba potvrditi više od jedne osobe u hijerarhiji.
Na ovaj način štedimo puno vremena, jer se svaki korak od slanja zahtjeva za izostanak do potvrde evidentira u aplikaciji.
Također automatski ispunjava obračun plaća u PANTHEON-u, bez ponovnog upisivanja ili uvoza tablica.
Uveli smo Granulu Kadrovi. Kako zaposlenici mogu lako pristupiti samo putnim nalozima?
U prošlosti su putne naloge obavljali HR odjeli, ali danas korisnici PANTHEON-a lako koriste Granulu Putni nalozi za ovo.
U njemu zaposlenici imaju samo online pristup putnim nalozima. Odnosi se lako unose preko Google karti, a dnevnice se automatski popunjavaju i obračunavaju.
Evidentiraju se i obroci za koje se oduzimaju dnevnice, a upisuju se troškovi goriva, hotelskog smeštaja, putarine ili neki drugi trošak.
Računi za troškove nastale na putu se jednostavno i brzo fotografiraju telefonom i automatski prikazuju na online putnom nalogu, gdje je čak i poslovna ruta vidljiva preko Google karte.
Svi podaci su odmah vidljivi u klasičnom PANTHEON-u. Računovođa samo provjerava putni nalog ili ako je potrebno popunjava, isplaćuje dnevnice zaposlenima i automatski knjiži putni nalog.
Granula Putni nalozi predstavljena je u videu:
Voditelji, direktori i odgovorne osobe obično samo trebaju odobriti dokumente ili račune. Često nisu za računarom, možda čak ni u preduzeću. Kakvo rješenje imamo za ovaj izazov?
Digitalizacija je u punom jeku u cijeloj regiji i u mnogim poduzećima još uvijek čekate da se voditelj vrati sa puta ili direktor sa odmora da plati ili odobri račun. Čak i za male kompanije i poduzetnike, ovaj proces uvijek zahtijeva vrijeme i dodatni rad.
Rješenje za jednostavnu potvrdu dokumenata ili obračun troškova je Granula Dokumenti i zadaci.
Ovo što ste spomenuli značajno smanjuje rad poduzetnika i ubrzava rad računovođe! Što je s korisnicima koji su veći od malog poduzetnika?
U skoro svakom velikom poduzeću dokumente arhivira i skenira posebna osoba, recepcija ili čak vanjski servis koji skenira dolaznu poštu.
Potvrđivanje dokumenata odvija se kroz više koraka.
Na primjer, voditelj odjela odobri trošak i on tek onda ide direktoru na potvrdu. U drugim slučajevima, izdanu fakturu prije izdavanja mora odobriti rukovoditelj pojedinačnog odjela koji je sudjelovao u nekom dijelu ove fakture ili na kraju direktor prodaje.
Granula Dokumenti i zadaci je online aplikacija u kojoj možete potvrditi dokumente bilo gdje i bilo kada, čak i sa telefona.
Većina voditelja i direktora želi brzi pregled poslovanja. Imamo li Granulu i za to?
Imamo. Granula Nadzorna ploča omogućuje da su svi izvještaji i grafikoni dostupni na telefonu ili tabletu bez potrebe za povezivanjem na računar.
U praksi, izvještaji putuju sa menadžerom gdje god da se nalazi.
Lako je napraviti nadzorne ploče i grafikone od ovih podataka.
Ukoliko vodstvo ili zaposlenici žele jednostavno i brzo pogledati analizu prodaje, ostvarenu razliku u cijeni, strukturu otvorenih artikala, najbolje kupce, artikle i slično, to je lako moguće napraviti uz pomoć telefona i Granule nadzorne ploče, u stvarnom vremenu i bez aplikacija na klasičnom PANTHEON-u.
Nastavljamo sa petom granulom, koja se ipak malo razlikuje od ostalih. Opišite nam po čemu se razlikuje i što omogućuje?
Od sada možemo omogućiti kupcima da naručuju robu direktno od nas i da u isto vrijeme imaju uvid u naše zalihe ako žele.
U tu svrhu smo razvili Granulu B2B naručivanje, gdje je izravna veza između dobavljača i kupca.
Razlikuje se od ostalih Granula po tome što nije vezana za zaposlenika u preduzeću, već za zaposlenika iz vanjskog preduzeća, odnosno klijenta.
Preko Granule B2B olakšavamo naručivanje distributerima, jer kupci imaju pristup našoj bazi podataka, gdje vide trenutne zalihe i unose narudžbe.
Obavijest o statusu narudžbe šalje se našem službeniku kroz prilagođeni poslovni proces.
Kada potvrdimo narudžbu, status se automatski mijenja u Potvrđeno i potvrda se šalje natrag kupcu putem e-narudžbe ili e-pošte.
Na ovaj način kupac ima uvid u cijeli proces od narudžbe do preuzimanja.
Dobavljač, s druge strane, štedi na ručnim unosima i nepodudarnostima u vezi cijena ili raspoloživih zaliha.
U stvarnosti još uvijek imamo puno papirnih dokumenata koji zahtijevaju ručni potpis. Imate li rješenje i za ovo?
U slučaju odnosa kupac-dobavljač, još uvek je uobičajeno u mnogim preduzećima da ručno potpišu otpremnicu po prijemu robe.
Stoga je naša ideja bila da ovo riješimo jednostavnim potpisivanjem dokumenata na mobilnim uređajima, jer sa PANTHEON Web Light-om možete ponijeti svoj PANTHEON i dokumente sa sobom na teren.
Pored klasičnog PANTHEON-a, u PANTHEON Web obitelji, uključujući granule, dokumente možete potpisivati pomoću ploče za potpis, dodirne ploče ili čak telefona.
Potpis kao komponenta se može konfigurirati i omogućiti na ispisima svih vrsta dokumenata, po želji korisnika.
Ova funkcionalnost se može koristiti prilikom potpisivanja dokumenata, kao npr. dostavnice ili priznanice.
Nakon prijema narudžbe, kupac jednostavno potpisuje dokument da je roba primljena, a potpis se ispisuje i pečatira te čuva u PANTHEON-ovom dokumentnom sistemu.
Dejan i ja smo predstavili mnoge mogućnosti koje pružaju PANTHEON Granule. Gdje možemo pronaći korisničke upute za korištenje Granula? Na primjer, ako želite upute za evidenciju radnog vremena ili neku drugu funkcionalnost klikom na gumb?
Poboljšali smo pristupačnost korisničkim uputama. Do korisničkih uputa u programu sada se može doći jednim klikom.
Na primjer, ako su vam bile potrebne upute prilikom kreiranja novog računa za kupca u programu, na odgovarajućem obrascu biste izabrali samo meni Pomoć i opciju – Prikaži primjere u uputama.
Klikom na naredbu brzo i lako ćete doći do povezanih primjera. U našem slučaju, na primjer, da kreiramo novi račun za kupce (kao što možete vidjeti na slici ispod).
Imate li možda rješenje i za kompanije koje većinu vremena provode na terenu?
Naravno, za njih smo osigurali rješenje Granula Servis na terenu, koje kompanijama omogućava sveobuhvatno upravljanje svim aspektima terenskih usluga – od vođenja servisnih naloga i skladišta do izdavanja računa, putnih naloga i upravljanja dokumentacijom. Cilj ovog rješenja je pojednostaviti rad i smanjiti administrativno opterećenje, tako da timovi na terenu mogu raditi efikasnije i bolje se fokusirati na klijente.
Najveća prednost je u tome što su sve funkcionalnosti objedinjene u jednom intuitivnom interfejsu. Servisni tehničar može na terenu lako upravljati zadacima, provjeravati stanje zaliha u skladištu te izdavati račune direktno kod klijenta. Upravljanje putnim nalozima također je integrisano u isti sistem, što omogućava potpunu sljedivost troškova i ruta. Sistem je dizajniran tako da kompanijama štedi vrijeme i smanjuje administrativne greške, jer su svi podaci dostupni u realnom vremenu.
Detaljnije o Granulu Servis na terenu saznajte na našem webinaru.
Postoji li rješenje za popis inventure osnovnih sredstava, s obzirom na to da taj proces često predstavlja veliki napor i zahtijeva odgovarajuću tehnološku opremu za praćenje?
Granula Inventura osnovnih sredstava je vjerovatno najbolje rješenje koje će vam pomoći u jednostavnom i efikasnom praćenju i popisu osnovnih sredstava. Zaposlenici mogu pomoću pametnog telefona skenirati EAN ili QR kodove na osnovnim sredstvima, poput računara, namještaja, vozila i drugih predmeta u vlasništvu kompanije. Podaci o skeniranim sredstvima automatski se spremaju kao dokument koji je odmah dostupan računovodstvu u programu PANTHEON, omogućavajući precizno i kontinuirano vođenje evidencije.
Mnoga preduzeća imaju i vlastita skladišta, gdje ručno prebrojavanje, zapisivanje i naknadni unos podataka u sistem predstavlja svakodnevni zadatak za praćenje zaliha. Da li je moguće ubrzati ovaj proces i smanjiti mogućnost grešaka?
Za jednostavno i efikasno provođenje inventura u skladištima izuzetno je korisna Granula za inventuru skladišta, koja zaposlenima omogućava brzo skeniranje bar kodova proizvoda pomoću pametnog telefona i direktan unos podataka o zalihama u sistem.
Rješenje je praktično jer kompanijama omogućava najam aplikacije samo za period inventura, čime optimizuju troškove i dobijaju pristup naprednijim licencama bez dugoročnih obaveza. Većina preduzeća izvještava da je uz naše rješenje proces inventure postao znatno brži i manje stresan za zaposlene. Poseban fokus stavljen je na smanjenje potrebe za ručnim radom i pojednostavljenje cjelokupnog procesa.
Više o Granulama inventura skladišta i osnovnih sredstava saznajte na webinaru.
Želite biti dio naše priče?
Obratite se našim konsultantima s kojima ćete pronaći rješenje koje će optimizirati vaše procese i olakšati svakodnevno poslovanje.