,

Sigurno digitalno poslovanje – u koja se rješenja isplati ulagati?

29 aug 2024

Na tržištu je sve više digitalnih rješenja koja olakšavaju svakodnevno poslovanje. U tom kontekstu se postavlja pitanje, trebate li im povjeriti svoje podatke? U nastavku ćemo predstaviti rješenja koja će ojačati vaše povjerenje u rukovanje dokumentima, podacima i informacijama te vam pomoći osigurati veću sigurnost vaših podataka.

U doba sve prisutnijih digitalnih prijetnji koje mogu narušiti povjerenje u digitalna rješenja, potrebno je osigurati sve veću zaštitu podataka i informacija. Također, preduzeća moraju brinuti o sve većoj sigurnosti, jer samo na taj način mogu zaštititi svoje odnose s klijentima, kao i svoje poslovanje i profitabilnost. Taj je zadatak danas teži nego ikada prije, jer se tehnologija i prijetnje u digitalnom svijetu neprestano razvijaju.

Promišljanje prije ulaganja u nova rješenja

Ulaganja u novu opremu i rješenja mogu biti visoka, a svaki pogrešan korak može utjecati na lojalnost klijenata, financijsku uspješnost, ugled brenda, a na kraju i na sposobnost organizacije da izgradi i zadrži povjerenje svojih klijenata.

Iako mnoga preduzeća razumiju prijetnje u digitalnom svijetu, najveću pažnju trebaju posvetiti tradicionalnim mjerama za jačanje kibernetičke sigurnosti, uz podršku naprednijih digitalnih rješenja. Koja su ulaganja u rješenja digitalne sigurnosti najučinkovitija? Kada preduzeća razmišljaju o većoj kibernetičkoj sigurnosti, važno je naglasiti da bi očuvanje digitalne sigurnosti trebalo uključivati sveobuhvatan pristup povećanju sigurnosti: od edukacije pojedinaca i nadzora procesa do sigurne pohrane podataka. U tome tehnologija ima ključnu ulogu.

Možemo istaknuti 4 ključne tačke koje značajno utječu na veću sigurnost podataka:

Poslovni softver u oblaku ili na lokalnom serveru?

I rješenja u oblaku i rješenja na lokalnom serveru pružaju osnovnu razinu zaštite podataka. Glavna razlika između njih leži u tome gdje su vaši podaci pohranjeni i ko ima pristup njima. Lokalni ERP softver je u vlasništvu i pod upravljanjem vlasnika preduzeća. Za svako održavanje i sva ažuriranja odgovorno je samo preduzeće. Također, instalacija sistema, nadzor nad IT infrastrukturom i svim procesima predstavlja veliku odgovornost koju preduzeće mora preuzeti. To zahtijeva proaktivne mjere kako bi se osigurala sigurnost vašeg preduzeća i podataka.

Prednost lokalnog ERP rješenja je potpuna kontrola nad vašim fizičkim sistemom, koji se može jednostavno prilagoditi specifičnim potrebama vašeg poduzeća, bez potrebe za internetskom vezom. Ako imate udaljene radnike, potrebno je osigurati sigurnosne mjere kao što je VPN.

S implementacijom ERP-a u oblaku preduzeće pohranjuje informacije u podatkovni centar. U sklopu PANTHEON Clouda surađujemo s vodećim telekom operaterom u Bosni i Hercegovini – BH Telecomom. Vaši podaci su sigurno pohranjeni u BH Telecomovom oblaku, što ih čini dostupnima bilo gdje i bilo kada.

Prednosti PANTHEON Clouda uključuju:

  • automatska ažuriranja i usklađenost sa zakonskim propisima
  • briga o vatrozidovima i odgovarajućim sigurnosnim protokolima
  • izrada sigurnosnih kopija i
  • trenutačan odgovor na incidente.

Softver u oblaku općenito donosi poboljšanu sigurnost podataka

ERP sistemi u oblaku nude naprednu zaštitu s ugrađenim sigurnosnim protokolima koji preduzeću olakšavaju brigu o sigurnosti. Ove mjere osiguravaju praćenje unutarnjih i vanjskih čimbenika 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici. Omogućuju trenutačan odgovor na incidente jer automatski prepoznaju neobične događaje i reagiraju na njih prije nego što dođe do katastrofalnih posljedica. Osim brige o odgovarajućim sigurnosnim protokolima, važna funkcionalnost je i sigurna pohrana i izrada sigurnosnih kopija. Preduzeća mogu odabrati i hibridnu pohranu podataka, koristeći softver na lokalnim serverima uz funkciju sigurnosnog kopiranja koja pohranjuje kopije podataka u oblaku. Sigurnosne kopije pomažu organizacijama da obnove podatke u slučaju sistemskih kvarova, slučajnog brisanja, nesreća ili krađe. Što se češće ažurira sigurnosna kopija, to će se preduzeće brže i lakše oporaviti nakon gubitka podataka.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X