Poslovna rješenja, Poduzetništvo
Zašto je kvalitetna podrška jedan od ključnih kriterija prilikom kupovine ERP software-a?
Prva podrška koju preduzeće dobije je uglavnom od kompanije koja je obezbijedila ERP sistem. Ukoliko se radi o kompaniji koja posluje u drugom gradu, obično su na raspolaganju partnerske kompanije koje su zadužene za rad sa korisnicima te imaju isti cilj i svrhu kao i matična firma.
Iza jasno utvrđenih pravila definisanih projektnom dokumentacijom koja se trebaju ispoštovati, mora stajati user friendly odnos odjela za podršku. Zapravo, riječ je o odjelu koji mora djelovati edukativno i približiti korisniku novi način poslovanja koji će na koncu imati rezultat jednostavna, lagodan i zakonski ispravan pristup radu.
Na koji način se odlučujemo za kupovinu ERP software-a i koji su nam parametri bitni?
Istraživanjem Deloitta i Toucha prije nekoliko godina, napravljena je komparaciju između kompanija koje već posjeduju ERP sistem i kompanija koje su tek u procesu pronalaska svog poslovnog rješenja. Ono što je zanimljivo jeste da su odgovori u krajnosti suprotni.
Kompanije koje su tek počinjale sa svojom ERP pričom su na prvo mjesto važnosti stavile cijenu poslovnog rješenja, dok su kompanije koje su iskusne u radu sa ERP sistemima na prvo mjesto stavile podršku korisniku, a cijena programa se našla tek na petom mjestu.
Prednost podrške u radu je u cjelovitom nadzoru i pružanju pomoći vama kao korisniku, čime vam se omogućava brz, jednostavan i nesmetan rad i rješavanje svakodnevnih aktivnosti.
Razlika između iskusnih i novih kupaca
Iskusni korisnici | Početnici | |
---|---|---|
Podrška prema korisniku | 1 | 8 |
Evidencija učinka poslovanja | 2 | 10 |
Kompatibilnost programa sa potrebama preduzeća | 3 | 4 |
Mogućnost razvoja programa | 4 | 7 |
Cijena programa | 5 | 1 |
Kvalitet dokumentacije | 6 | 9 |
Funkcionalnosti programa | 7 | 5 |
Lakoća korištenja | 8 | 3 |
Jednostavnost implementacije | 9 | 2 |
Kompatibilnost sa trenutnom tehnikom | 10 | 6 |
Ova informacija je dio originalnog istraživanja Deloitta i Toucha[1
Šta kao PANTHEON korisnik možete očekivati od podrške?
U situacijama kada uposleni klijentske kompanije imaju nejasnoća sa korištenjem PANTHEON-a, nisu sigurni da neku proceduru ispravno rade ili su napravili grešku u radu pomoć im je dostupna kroz Odjel za podršku. Odjel se sastoji se od tima stručnjaka podjeljenih po modulima PANTHEON-a. Na ovaj način, želimo obezbjediti specijalistički pristup održavanju, nesmetan i efikasan operativni rad programskog paketa u okviru postojećih funkcionalnosti, ali i implementaciju novih funkcionalnosti sa ciljem povećanja vrijednosti naručioca.
- Edukacija lica koja su u radnom, odnosno ugovornom odnosu sa korisnikom, u vezi korištenja programskog paketa.
- Odgovori korisniku na postavljena pitanja
- Savjetovanje u pogledu definiranja i rješavanja poslovnih problema s kojima se korisnik susreće prilikom korištenja programskog paketa.
- Savjetovanje u pogledu zahtjevanih konfiguracija i mogućnosti mašinske opreme, potrebne za djelovanje programskog paketa, kao i predlaganje poboljšanja.
Naručiocima i menadžerima kompanije ili osobama koje su nadležne za pojedine poslove, dodatno stavljamo na raspolaganje alat kojim ćete moći u svakom trenutku kontaktirati podršku, a u isto vrijeme pratiti stanje svih kontakata podrške i vaših uposlenika putem HelpDesk aplikacije. Bilježenje protokola rada omogućava konstantnost i protok informacija bitnih za obje strane – Naručioca i Izvođača. Na ovaj način vodimo brigu o podatcima klijenta i nastojimo optimizirati svakodnevne poslovne procese sa kojim se susreću.
“U Odjelu za Podršku pri kompaniji DataLab BH d.o.o. posvećeni smo razvoju ERP PANTHEON- a namjenjenog brzorastućim kompanijama koje trebaju pouzdano i prilagodljivo rješenje s naprednim funkcionalnostima. Naš cilj je da PANTHEON softver svakom pojedinom korisniku bude lakši za upotrebu i na koncu da sam rad bude što efikasniji. Konstantnom komunikacijom ostvarujemo poslovni odnos povjerenja i sigurnosti. Ukoliko Vaš korisnički zahtjev može napraviti promjenu, pokrenuti, poboljšati i unaprijediti – Dobrodošli u našu zajednicu!”
Na koje načine vam možemo ponuditi rješenje?
Problemi i greške u radu nisu ništa neočekivano. Ono što je najbitnije je da se oni mogu efikasno otkloniti kako biste mogli nastaviti regularan rad i ne gubiti dragocijeno vrijeme.
U sklopu svoga rada susreli ste se sa problemom ili nejasnoćom. Ono što je naša prednost je to što sve te nejasnoće možete otkloniti sami. Zašto ne pokušati? Na našim korisničkim stranicama su vam na raspolaganju sva objašnjenja za rad u PANTHEON-u. Osim pisanjih objašnjenja tu su i video uputstva gdje još jednostavnije možete usvojiti znanje i otkloniti nejasnoće.
Nije dovoljno? Pošaljite mail i čekajte brzi odgovor naše podrške. Pisanjem ticketa možete pratiti stanje otklanjanja problema, nakon čega ćete biti obaviješteni.
Također, tokom rada u PANTHEON-u, ukoliko naiđete na problem, klikom na “Podrška na daljinu”, naši konsultanti će dobiti obavještenje o problemu sa kojim se susrećete, te na vašu potvrdu online pristupiti vašem računaru i otkloniti problem.
Ukoliko niste raspoloženi za pisanje mailova, te želite direktno razgovarati sa konsultantima koji su specijalizirani za određeno polje rada u PANTHEON-u, uvijek nas možete kontaktirati telefonski.
[1] Izvor: http://www.erpsoftwareblog.com/2009/06/choosing-an-erp-system-so-many-things-to-think-about/ ↩