Zašto LinkedIn? Prednosti za preduzeće i pojedince
LinkedIn, društvena mreža s više od 467 miliona korisnika, postavljena je u centar pozornosti pojedinca. To je mjesto gdje se možete potpuno predstaviti sa svim svojim iskustvom, znanjem i vještinama.
Iako se na prvi pogled čini da je LinkedIn samo još jedna društvena mreža na kojoj ljudi “troše vrijeme”, to nije slučaj. Pomoću dobro kreiranog osobnog profila i umrežavanja s drugim korisnicima, kolegama i stručnjacima iz struke, svaki korisnik može postupno izgraditi online identitet poslovanja, a istovremeno može biti povezan s različitim grupama na mreži gdje produbljuje svoje znanje čitanjem stručnih članaka. Umrežavanje, branding, obrazovanje. Sve ovo je LinkedIn.
Zašto poslodavci potiču svoje zaposlenike da koriste LinkedIn?
Iz jednostavnog razloga; ako vaše preduzeće ima svoj LinkedIn profil i objavljuje vijesti, linkove na web stranicama, obavijesti o promocijama i slično, onda je naravno jasno da ti postovi trebaju dobiti što više lajkova, komentara i podjela. I tko će biti prvi u redu da to učini? Vaši zaposlenici! Pomoću njihove pomoći možete postati vidljiviji na LinkedInu i stvoriti osjećaj povezanosti, snage i kredibiliteta sa svojom ciljanom publikom.
Nakon što korisnik LinkedIna spomene na svom profilu da je trenutačno ili je bio zaposlen u vašem preduzeću, njegov logotip će pokazati logotip preduzeća i link na profil Vašeg preduzeća na LinkedIn-u.
Što je više zaposlenika aktivno uključeno u događaje, veća je vidljivost vašeg brenda i još više na vašoj mreži poznanika.
Računajte na podršku svojih zaposlenika; Potaknite ih da dijele korisne informacije o vašem preduzeću ili proizvodima koji se nalaze na vašoj web stranici. Aktivna rasprava u publikacijama može dovesti do stvarne male revolucije koja nadilazi granice LinkedIna i aktivira brainstorming sastanak u vašem uredu.
Zašto bih ispunio svoj LinkedIn profil s pametnim i detaljnim planom?
Kada neko pogleda vaš profil na LinkedIn-u, to nije samo odraz vas i vaše kompetencije, već se povezuje i sa reputacijom vašeg preduzeća. Naravno, svi mi želimo predstaviti sebe i preduzeće u kojoem radimo, u najboljem svjetlu! U tome ništa nije pogrešno, ako se istodobno “družimo” i podržavamo kolege koji to zaslužuju i rade za nas također. Bilo to u obliku odobravanja (skill endorsement) ili pisanih preporuka u obliku koje to znanje, vještine i kvalitetne poslovne osobine najviše posjeduju te kolege.
Kada ste posljednji put čuli pohvalu vašeg rada? Prekinite začarani krug i započnite isticanje pozitivnih obilježja i mnogih znanja vaših kolega. Jamčimo poboljšanu atmosferu u uredu!
Kako do boljeg LinkedIn profila?
- Koristite svoje pravo ime i prezime (govorimo o poslovnoj mreži).
- Dodajte prikladnu fotografiju (bez fotografija sa odmora) na svoj profil.
- Naslov ne smije sadržavati općenite opise.
- Opišite do sada svoje iskustvo: precizno, dosljedno i jasno.
- Istaknite one vještine i znanja kojima ste najponosniji, stručniji i obrazovani.
- Preporučite znanja svojih kolega i pozovite ih da vas preporuče. Brzo ćete dobiti potpuni popis svojih kompetencija.
- Pridružite se skupinama iz područja koja vas zanimaju i sudjelujte u raspravama.
- Povežite se sa saradnicima, poznanicima, poslovnim partnerima.
- Budite aktivni! Jeste li pročitali nešto zanimljivo iz područja u kojem radite? Podijelite svoje znanje i informacije s drugima.
- Postanite sami izvor znanja, napišite post i objavite ga na LinkedIn-u.
Pouzdan. Stručan. Ljudski.
Cilj je da pomoću LinkedIn-a preduzeće i zaposlenici znaju koje su njihove koristi i koje su vrijednosti. Pokažite svojim klijentima, kolegama i poslovnim partnerima da ste pouzdani i profesionalno izrađeni. Budite ponosni na svoje znanje i ono što nudi vaše poslovanje. Pokažite da ste tim koji se drži zajedno i koji uživa podijeliti svoje znanje.