, , , ,

Živjeti u oblacima moglo bi biti riskantno, poslovanje je preporučljivo!

18 dec 2020

Tradicionalni načini poslovanja, komunikacije i obrade informacija u mnogim djelatnostima je jednostavno postao stvar prošlosti. Digitalizacija poslovanja je ubrzana do krajnjih granica, poslovne operacije premještene su u digitalni prostor. Na konkurentnom tržištu najbrže su se prilagodila ona preduzeća koja su prepoznala prednosti korištenja digitalnih tehnologija i poslovanja u oblaku.

Korištenje rješenja u oblaku posebno se pokazalo bitnim u trenutnoj situaciji uzrokovanoj pandemijom COVID-19, radi potrebe mobilnosti radne snage odnosno omogućavanja bezbjednog rada od kuće. Bez uspostavljenog sistema za automatizaciju, upravljanje i organizaciju dokumenata te moćnog poslovnog sistema, posao se ne može efikasno odvijati. Osnova dakle leži u IT rješenjima koja omogućavaju da više pojedinaca dostupa do iste baze podataka bez obzira na to gdje se oni nalaze. Podaci se sakupljaju u jednu centralnu tačku, a pristupa do istih može biti onoliko koliko je vama potrebno. Ukoliko se posao obavlja od kuće, zaposleni može bez poteškoća pregledati izdane račune, narudžbe, zalihe itd., bez da napusti svoj dom. S pomoću poslovnog programa koji radi u oblaku je pregled nad poslovanjem svaki trenutak dostupan na klik, što vam omogućava veliku fleksibilnost.

Put digitalizacije slijedi i zakonodavac. Jedan od aktuelnih primjera je obaveza elektronskog dostavljanja knjigovodstvenih evidencija (eKUF i eKIF). U budućnosti se može očekivati niz sličnih zakonskih izmjena odnosno već su u najavi. Fokusirane na svoj biznis, kompanije nisu u prilici da se svaki put na novo prilagođavaju takvim promjenama i izlažu troškovima u potrazi za dodatnim programskim rješenjima. Za tim nema potrebe, ako ste se na vrijeme pobrinuli i odabrali poslovni program, koji vam garantuje bezbrižnost bez obzira na promjene koje dolazePoslovno-informacioni sistem koji radi u oblaku je pravi odabir za sigurnu budućnost poslovanja.

 

Poslovni program bez početne investicije, brige o podacima i ažuriranjima

Rješenja u cloud-u omogućavaju preduzećima da po pristupačnoj cijeni zadovolje svoje IT potrebe, a istovremeno dobiju pristup tehnologiji zasnovanoj na svjetskim standardima. Korištenjem rješenja u oblaku vi ne brinete o: kupovini servera, mrežnoj infrastrukturi, storage sistemu, skupim internet linkovima, licenci za razne server OS i server-side aplikacije, sigurnosnim firewall rješenjima, software-skim rješenjima za backup baza podataka i file-ova itd., kao i stalno rastućim IT resursima, zapošljavanju IT osoblja, rješenjima za hlađenje i besprekidno napajanje servera, itd.

Korisnik programa u oblaku nema nikakvih troškova hardware-a i software-a (osim računara/uređaja kojim pristupa poslovnom programu), a sve je regulisano mjesečnom pretplatom. Dakle, nema inicijalnih troškova licenci, a nema ni troškova nadogradnje, odnosno novih verzija, jer su i one uključene u pretplatu.  Imate mogućnost korištenja programa uvijek na najnovijoj verziji, koja uključuje zakonske izmjene kao i kontinuirana poboljšanja u programu.

Zabrinutost sigurno postoji zbog činjenice da, pored virusa COVID-19 koji predstavlja opasnost za čovjeka, su i poslovni podaci sve češće izloženi hakerskimi cyber napadima. Pobrinuli smo se da nemate razloga za strah. O sigurnosti vaših podataka u oblaku ERP PANTHEON se redovno vodi briga, jer su baze podataka sigurno pohranjene na serveru našeg partnera BH Telecom i redovno se sigurnosno kopiraju.

PANTHEON korisnici i u budućnosti bezbrižno posluju

Možemo vam ponuditi rješenje, bez obzira da li tek razmišljate o uvođenju poslovnog programa, zamjeni ili ste već korisnik PANTHEON-a. Pretpostavljamo da svi imate isti cilj: poslovanje uz minimalne troškove, u skladu sa zakonom, na najboljoj tehnologiji i uz svjetske standarde sigurnosti, te smo kreirali ponude. Za više informacija nas kontaktirajte na 033 652 101 ili godigital@datalab.ba.

Želite postati PANTHEON Cloud korisnik?

Najam licenci već od 19,36 KM/mjesečno. Od 29,14 KM/mjesečno uključeni eKUF i eKIF.

Želite prenijeti vaše licence u cloud?

Bez razmišljanja o nadogradnji i zastarjeloj opremi, prenos licenci u cloud već od 9,58 KM/mjesečno.

Ne propustite poduzetničke vijesti i savjete

Ukoliko biste željeli mjesečno na svoj mail primati koristan sadržaj napisan iz svakodnevnih situacija vašeg poslovanja i iskustva, zabilježite to u obrascu.

X
Group 11
eKUF i eKIF

Elektronski KIF i KUF – izvoz u propisanom .csv formatu i uvoz preko UINO portala