Cloud i digitalni alati – formula za trajno poboljšanje poslovanja
Digitalizacija poslovanja se posebno nužnom pokazala upravo u vrijeme pandemije. Kao ključno se pokazalo da preduzeće mora imati jasno razvijenu organizacijsku strukturu, da poslovni procesi trebaju biti jasno definirani i prilagođeni za digitalni svijet te da zaposleni moraju imati sve potrebne pristupe do najbitnijih podataka i dokumenata, koje trebaju pri radu.
Kako je izgledalo vaše poslovanje tokom pandemije? Lako ste se suočili sa novonastalom situacijom i prilagodili način poslovanja ili ste cijelo vrijeme samo gasili požar? Vrijeme je da sumiramo i razmotrimo nove modele poslovanja.
Optimizacija odnosno automatizacija poslovanja mora biti dostupna svim tipovima i veličinama preduzeća. U Datalabu zagovaramo digitalizaciju preduzeća u Bosni i Hercegovini i pozivamo i vas – GO DIGITAL!
Pridružite nam se na besplatnom webinaru. Kroz praktične primjere ćemo obraditi sljedeće teme:
- Poslovanje u oblaku i prednosti za kompanije.
- Poslovni program u oblaku. Cloud vs Web vs Desktop ERP – sličnosti i razlike.
- Prednosti računovodstva u oblaku – tehnološki i finansijski aspekt na konkretnim primjerima.
- Prednosti ePoslovanja. Rad na daljinu uz pomoć digitalnih alata.
- Optimizacija i automatizacija poslovnih procesa. Primjer: PANTHEON Workflow
- Možemo li da izbjegnemo prekucavanje podataka sa papirnih dokumenata u doba digitalizacije? Digitalizacija prijema, prepoznavanja, obrade i izdavanja dokumenata. Primjer: eDokumentacija i eKnjiženje.
Navedeni webinar je prva od dvije online edukacije namijenjene predstavnicima malih i srednjih preduzeća, koji su zainteresovani za unapređenje poslovanja primjenom digitalnih alata.
Cjelokupan program edukacija je podržan i izvodi se u saradnji sa Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, a u ime njemačke vlade. GIZ je svojim pokroviteljstvom osigurao da obje edukacije budu besplatno dostupne javnosti. Više o GIZ-ovom projektu „Inovacija i digitalizacija u MSP u BiH“ možete saznati na www.b2bit.ba.