PANTHEON funkcionalnosti – Servis
Servisne funkcionalnosti namijenjene su preduzećima koje u okviru svog poslovanja obavljaju servisnu djelatnost ili daju jamstvo za prodane proizvode.
Skladište reklamacija
Karakteristično za servis je da se prometi ulaza i izlaza moraju izjednačiti. Koliko smo primili dijelova, toliko moramo i izdati, zamijeniti sa drugim ili zatvoriti sa izdanim odnosno primljenim odobrenjima i obrnuto. Stoga je za servisnu djelatnost predefinirano Skladište reklamacija, na kojem se zalihe vode količinski i vrijednosno.
Servisni nalog
U svrhu praćenja reklamacija kupca, u programu je dostupan Servisni nalog, pomoću kojeg preuzimamo oštećenu robu te je vraćamo nakon popravka, zamjenjujemo sa drugim proizvodom ili ga zatvaramo sa odobrenjem. Program također provjerava je li kupac stvarno kupio proizvod kod nas, sa kojim dokumentom i je li proizvod još uvijek pod jamstvom. Osim toga, ovisno o tome jesu li proizvodi u jamstvenom roku ili ne, program nudi mogućnost povrata novca za reklamirani proizvod.
Reklamacije kupca
- potpora vlastitom servisu
- podrška za reklamacijske zahtjeve i servisne naloge
- praćenje garancije
- vođenje proizvoda po serijski brojevima, kupcima i garancijskim rokovima
- pregled i obračun dugovanja prema kupcima
- izdavanje zamjenskih proizvoda
- fakturiranje servisnih zahtjeva
- povezivanje servisnih zahtjeva sa odobrenjima
Reklamacije dobavljačima
Praćenje reklamacija dobavljačima, odnosno proizvoda koje dobavljačima šaljemo na reklamaciju, vrši se putem dokumenata za izdavanje oštećenih proizvoda dobavljaču, koje zatim dobivamo natrag i u slučaju primitka odobrenja od dobavljača, zatvaramo reklamaciju.
Pregled otvorenih/zatvorenih reklamacijskih zahtjeva kupaca i dobavljača i njihov sadržaj nalaze se u obračunu servisa.
- Automatsko kreiranje otpremnice za slanje reklamacijskih zahtjeva dobavljaču na temelju primljenih računa i stanja skladišta,
- Mogućnost zatvaranja servisnih zahtjeva zamijenjenim proizvodima i povezivanje zahtjeva sa odobrenjem,
- Obračun dugovanja dobavljača iz reklamacijskih zahtjeva
Obračun i proračun reklamacija
Modul Servis također sadrži obračun reklamacija kako riješenih tako i neriješenih. Obračuni mogu biti napravljeni odvojeno za primljene i odvojeno za izdane zahtjeve, te kombinirano za oboje.
Proračun servisnih usluga namijenjen je periodičkom obračunu servisnih intervencija.
Uključeno u licence
Poslujte brže, fleksibilnije i lakše - poslujte elektronski. Digitalizirajte svoje poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.