Za postavke dokumentacionog sistema smo za vas pripremili kratka video uputstva, tako da potrebne postavke u skladu s vašim potrebama možete jednostavno obaviti sami.
Ako želite da vam pomognemo pri postavkama, pripremili smo povoljan osnovni paket koji uključuje osnovne postavke za korištenje dokumentnog sistema, postavljanje poštanskog sandučića za uvoz dokumenata iz odgovarajuće mape na računaru, te po potrebi postavke za automatsko OCR čitanje stavki primljenih računa i kratki 20-minutni prikaz rada s dokumentacijom.
Cijena paketa : eDokumentacija OSNOVNI: 150,00 KM (175,50 KM sa PDV)
Paket obuhvata:
- Pripremu klasifikacionog plana
- Kreiranje jednog poštanskog sandučića
- Podešavanje podrazumijevanog tipa čuvanja
- Osnovne postavke za korištenje Dokumentacije
- Prikaz rada s dokumentacijom (20 minuta)
U skladu s vašim potrebama, takođe:
- Podešavanje zadataka u vezi s eKnjiženjima za dodatno kreirani poštanski sandučić (besplatan paket 150 eKnjiženje)
Potrebni uslovi – Pretplata na:
Usluga implementacije se vrši putem veze na daljinu. Dodatni obim obuke korisnika, kao i eventualne dodatne implementacije složenijih poslovnih procesa koje nisu uključene u osnovni paket implementacije, naplaćuju se dodatno prema dostavljenoj ponudi ili prema cjenovniku po cijeni od 97,75 KM + PDV/sat.
U slučaju implementacije na lokaciji vaše kompanije, putni troškovi se naplaćuju po cjenovniku.