Pojam održavanje podrazumjeva sve aktivnosti, koje su potrebne za pravilan rad programa te uključuje pomoć pri instalaciji, nadogradnji i migraciji, opću podršku pri upotrebi programa i slično. Datalab takve postupke naplaćuje skladno cjenovniku usluga. Možete sklopiti ugovor o održavanju koji vam omogućava određeno vrijeme podrške (ovisno o vrsti ugovora), povoljnije sate podrške i prioritetni tretman.
Sigurnost i zadovoljstvo naših korisnika su naš primarni cilj. Obzirom na način poslovanja gdje Datalab razvija programsku opremu, a održavanje, instalaciju i obuku vrše i partneri, može doći do situacije kada korisnik nije zadovoljan uslugama koje pruža partner.
Datalab u potpunosti prepušta odabir partnera korisniku. Korisnik može izabrati partnera sam, također ga može i zamijeniti. Dovoljno je pisana obavijest ili poziv prema Datalabu da korisnik prekida poslovni odnos sa partnerom A i prelazi na partnera B ili na matično preduzeće Datalab.
Licence i sve plaćene usluge su vlasništvo korisnika i nisu povezane sa partnerom i važe bez obzira na broj zamjena.
Želimo da istaknemo, da je svaki partner najbolje upoznat sa svojim korisnicima. Prilikom prelaska sa jednog partnera na drugi, mora se uzeti u obzir da će drugi morati ponovo upoznati poslovanje korisnika, što može dovesti do dodatnih troškova.
1. korak – Identifikacija
Pri pokretanju osvježavanja, PANTHEON šalje mrežnom serveru informaciju o trenutnoj instaliranoj verziji. Korisnici mogu imati različitu periodičnost osvježavanja tako da npr. korisnik A osvježava svoju programsku opremu svaki mjesec, korisnik B je preskočio jednu verziju, a korisnik C je posljednji put svoju aplikaciju osvježio prije šest mjeseci.
PANTHEON ne šalje na mrežni server nijedan drugi podatak osim podataka o instaliranoj programskoj opremi. Možemo garantirati da su vaši poslovni podaci sigurni tokom osvježavanja.
2. korak – Distribucija kodova za registraciju i popis promjena
Mrežni server iz posredovanih podataka o podešenim verzijama kod korisnika sastavi spisak promjena koje su potrebne korisniku za podešavanje novih verzija.
Ukoliko je korisnik dobio nove licence (npr. povećanje broja korisnika, trajanje ugovora o nadogradnji ili novi moduli ili promjene licencnih modela), mrežni server izračuna nove šifre autorizacija i pošalje ih u PANTHEON.
3. korak – Preuzimanje promjena
PANTHEON na osnovu spiska promjena zahtjeva od servera prenos novih verzija programa i postavi ih na direktorijum za osvejžavanje na lokalnom serveru, koje će se zatim instalirati na korisničke računare u preduzeću.
Sa obzirom na to da server zna koje verzije korisnik ima instalirane, ne prenosi kompletnu nadogradnju od prve verzije nadalje, već samo spisak promjena, koje su relevantne za korisnika i verziju koju trenutno ima instaliranu. Tako umjesto prenošenja približno 60 MB podataka, potrebno je prenijeti u prosjeku oko 10 MB podataka. Korisnikovi troškovi osvježavanja su na taj način znatno manji.
4. korak – Nadogradnja baze
PANTHEON nakon prijenosa novih verzija, pokreće nadogradnju strukture podataka. Za vrijeme nadogradnje popravlja strukturu baze podataka, ažurira izvještaje i procedure spremljene na SQL serveru
5. korak – Instalacija na korisničkim računarima
Obično je više računara u preduzeću na kojima se koristi PANTHEON. Kako bi se izbjegla osvježavanja na svakom računaru posebno, PANTHEON automatski provjerava jesu li na raspolaganju nove verzije i automatski instalira novu verziju kod svakog korisnika.
Na ovaj način su potrebe za osvježavanje informacionog sistema smanjene a nadogradnja je centralizirana. Administrator zna da nadogradnjom sistema sa svog računara istovremeno nadograđuje sve računare u preduzeću.
Poslovni program je kao živi organizam, uvijek se mijenja i razvija. Vanjski faktori poput zakonskih promjena zahtjevaju prilagodbu, odnosno nadogradnje programa. Još više promjena dolazi iznutra, što vodi do razvoja i unapređenja informacionog sistema. Time program postaje brži, stabilniji i bolji za korištenje. U isto vrijeme, mijenja se i tehnologija koja je podloga informacionom sistemu.
To korisniku daje mogućnost korištenja najnovije verzije PANTHEON-a i njegovih novih mogućnosti te osigurava usklađenost sa zakonom i okruženjem u kojem se PANTHEON koristi (Windows, Android).
U ovu svrhu potrebno je redovito instalirati osvježavati program sa najnovijom verzijom, odnosno nadograditi. Pravo na nadogradnju stičete sklapanjem ugovora o osvježavanju ili kratko rečeno osvježavanje. Ugovor o osvježavanju nije uključen u cijenu licence, osim u slučaju PANTHEON Cloud-a.