Atal Group d.o.o. Sarajevo
Vizija Atal Groupa je da bude najbolji distributer i zastupnik u Bosni i Hercegovini te kao takva postane standard i mjerilo kvalitete i profesionalnosti u svom segmentu poslovanja – poslovnim subjektima pouzdan partner i društveno odgovorna grupacija.
Misija Atala je pružiti svakom poslovnom partneru najbolju vrijednost za novac kroz vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kroz odabran asortiman kvalitetnih brandova.
Društvena odgovornost i s njom povezano odgovorno upravljanje poslovanjem za nas su od ključne važnosti iz profesionalnih razloga, kao i zbog ličnih uvjerenja.
Atal Group d.o.o. je osnovan 01.01.1997. godine, trenutno upošljava samo u BiH skoro 40 osoba, a još toliko i u regiji, profit u BiH je prošle godine bio oko 13 mil €.
Izazovi
ATAL Group d.o.o. je dugogodišnji korisnik PANTHEON ERP sistema, od osnivanja 1997. godine smo koristili razne improvizacije. Nakon par godina smo ustanovili da nam je neophodan vrlo kvalitetan i pouzdan sistem za naše poslovanje, tako da smo 2006. godine implementirali PANTHEON ERP sistem.
Rješenje
Koristimo PANTHEON ERP, jer je sistem odličan za trgovačka i preduzeća koja rade distribuciju i treba da obrade veliki broj podataka tokom dana. Koncept robnog i finansijskog poslovanje je odličan, a ostali moduli su isto tako napredna rješenja, koja nude brojne opcije. PANTHEON ERP rješenje nam je od višestruke koristi, godinama smo imali vlastite licence, imamo dosta dodatnih funkcionalnosti koje su programirale kolege iz Vertical Solutions i koje nam održavaju i razvijaju kompletan sistem.
Naravno da pratimo razvoj PANTHEON ERP rješenja, a posebno su nam važe promjene u zadnjih par godina. Kao kompanija koja posluje regionalno, prednosti korištenja digitalnih rješenja smo prepoznali već davno. Kolege iz Vertical Solutions su najzaslužniji da smo zadovoljni korisnici PANTHEON ERP rješenja već godinama, pa smo se odlučili da koristimo i rješenja u oblaku odnosno eServis eDokumentacija. Digitalna arhiva i digitalna dokumentacija, u sklopu eServisa PANTHEON eDokumentacija, zaista nude brojne mogućnosti za povećanje operativne efikasnosti u preduzeću.
Za naš posao je velika prednost mogućnost centralizacije odnosno da imamo dokumentaciju za poslovanje u Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Njemačkoj na sigurnoj lokaciji u oblaku, kojoj možemo pristupiti od bilo gdje i u bilo koje vrijeme. Dakle, kreiranjem dokumenata kroz centralizovan pristup cloud lokaciji, svi dokumenti su svima dostupni onog trenutka kada su napravljeni odnosno svima kojima je dodijeljeno pravo da pristupaju tim dokumentima. Na ovaj način imamo također bolju kontrolu pristupa dokumentima, a samo pretraživanje digitalne dokumentacije je veoma brzo i jednostavno.
Digitalni servis eDokumentacija namjeravamo implementirati još detaljnije i iskoristiti sve mogućnosti koje nudi. eKnjiženje ćemo vjerovatno implementirati nakon što u cijelosti usvojimo sve prednosti eDokumentacije.
Učinak
Digitalizacija je već prisutna u našem poslovanju i već vidimo brojne koristi koje nude savremena rješenja, ali namjeravamo dodatno raditi na digitalizaciji. U svom razvojnom poduhvatu digitalizacije namjeravamo se najviše oslanjati na PANTHEON ERP rješenje i sve dodatne funkcionalnosti koje se budu nudile.