Omega d.o.o. Živinice
Omega d.o.o. Živinice je trgovačko preduzeće sa tradicijom dugom 30 godina i preko 300 zaposlenika. Lider je na tržištu BiH u prodaji bijele tehnike i generalni zastupnik za brendove Beko i Grundig, sa 38 maloprodajnih poslovnica i odlično pokrivenom mrežom veleprodaje. Osim tehnike, preduzeće se bavi i veleprodajom prehrane, zatim u vlasništvu ima i dva tržna centra u Tuzli i Živinicama, a u okviru toga posjeduje restoran, kao i Bata maloprodaju obuće i pratećih modnih dodataka.
Izazovi
Poslovanje prije PANTHEON-a je imalo usporene procese rada, i imali smo potrebu za velikim brojem zaposlenika kako bi poslovni procesi funkcionisali bez problema. Sve navedeno je uzrokovalo spor napredak preduzeća. Naša potreba da unaprijedimo poslovne procese i napravimo optimizaciju broja zaposlenika, te olakšamo put ka bržem razvoju preduzeća kretala se u smjeru ka promjeni postojećeg programskog rješenja. Preporuke i cijena su bili glavni kriteriji kod izbora PANTHEON-a kao programskog rješenja, ali i činjenica da posjedujemo PANTHEON licence od ranije.
Rješenje
Uz pomoć PANTHEON-a za kratak vremenski period imali smo brže procese rada, ali i optimalniji broj zaposlenika. PANTHEON ima dobra i jednostavna rješenja za sve poslovne procese. Koristimo sve PANTHEON module osim proizvodnje. Primjetan je ogroman napredak preduzeća i smanjenje troškova kao posljedica implementacije PANTHEON-a.
Implementacija PANTHEON DMS-a je logičan slijed nakon implementacije samog programa, jednostavno se nameće kao dio koji dodatno ubrzava procese poslovanja. Omega je društvo sa velikim brojem poslovnih jedinica širom BiH te je knjiženje dokumenata u takvim uslovima mnogo sporo. Od momenta kada faktura dođe u poslovnu jedinicu do momenta kada se proknjiži znalo je proći i više od 30 dana. Implementacija PANTHEON DMS-a je mnogo ubrzala procese knjiženja, tako da sada u roku od par dana imamo ne samo proknjižen dokument, nego nas to vodi u jednu novu sferu gdje imamo rezultate poslovanja dostupne u pravom trenutku. To je naravno jako bitno za donošenje poslovnih odluka i sam razvoj društva.
eDokumentacija je digitalna arhiva sa kojom ne trebate prostor za skladištenje dokumenata, a sve je dostupno na klik u bilo kojem trenutku, i sa bilo kojeg mjesta. Slobodno možemo reći da smo u svemu ovome dobili ekološki prihvatljiv način poslovanja uz mnogo ušteda. PANTHEON WorkFlow omogućava kontrolu dokumentacije, ali i samih troškova poslovanja, i njegovo korištenje je veoma jednostavno.
Podrška tokom planiranja, pripreme, testiranja i implementacije koju nam pruža Datalab USD tim je od strane našeg rukovodioca IT službe, kolegice Edine Šehić, ocijenjena kao zaista kvalitetna, a posebno podrška i promptno reagovanje nakon što smo PANTHEON WorkFlow i DMS pustili u funkciju kada nismo mogli tolerisati zastoje. Implementacijom digitalne arhive i WorkFlow-a važni poslovni procesi su značajno optimizovani.
Učinak
Optimizacija poslovnih procesa i ljudskih resursa su najbitniji rezultati koje smo dobili korištenjem PANTHEON-a. Unapređenje poslovanja i razvoj preduzeća uz PANTHEON rješenja, kao i implementacija svih dodatnih modula koji mogu ubrzati procese rada su planovi za budućnost. Podrška korisnicima koju imamo od strane PANTHEON tima je na zavidnom nivou. Odgovor na postavljene zahtjeve sa naše strane je veoma brz.
PANTHEON je najbolji spoj cijene i kvaliteta kada je u pitanju programsko rješenje za bilo koje preduzeće. Odlična podrška korisnicima, jednostavnost korištenja, lakoća implementacije, smjer u kojem ide razvoj programa su samo neke od prednosti koje smo do sada iskusili. Digitalizacija poslovanja je neophodna, te će uskoro biti nezamislivo napredovanje na tržištu bez digitalnih alata. To je razlog zašto tome težimo.